Virker Fullrate eller ikke ?
Fra : andersboth@gmail.com

Dato : 26-12-06 16:26

Hej ,

Jeg står for internet et lille sted på Vesterbro.

Jeg ville gerne skifte til Fullrate, men jeg gider ikke noget vrøvl
med nedetid m.m. (telefoni fra fullrate skal vi ikke bruge, men jeg er
da mest tryg hvis det også virker).

Så mit spørsmål er virker Fullrate eller virker det ikke ? *(på
Vesterbro).

Den TDC forbindelse der er p.t. har været oppe 100 % i over et år,
det har ikke engang været nødvendigt at genstarte Router - men jeg
ville super gerne have en hurtigere forbindelse.

Fra : Kasper

Dato : 29-12-06 22:26

andersboth@gmail.com wrote:

> Jeg ville gerne skifte til Fullrate, men jeg gider ikke noget vrøvl
> med nedetid m.m. (telefoni fra fullrate skal vi ikke bruge, men jeg er
> da mest tryg hvis det også virker).

Tja, har haft Fullrate helt fra starten, og det har virkelig kørt meget
svingende siden forår/forsommer - status pt. er at net-delen kører helt
upåklageligt (15/1½ - Brønshøj central), men telefonien er mildest talt
rasende elendig.

Kasper

Fra : Lars Jørgensen / 275~

Dato : 05-01-07 16:14

Har haft fullrate i ca 3 måneder, og så sent som igår, fik jeg det opsagt.
Har været nede 6 gange i den periode alle gange går linjen ned ca kl 17 - 18
og da deres support lukker kl 17, er der ikke meget at gøre.

Skal man have fat i deres support, kan man godt afsætte det meste af en time
for at komme i gennem til dem.

Vil bestemt ikke anbefale dem til nogle.

Er nu tilbage på en webspeed. linje, godt nok noget dyere, men om ikke andet
virker den da.

/Lars

Fra : Brian K

Dato : 12-02-07 03:59

<andersboth@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Glostrup her:

Jeg er en supertilfreds kunde (og vi har også fullrate på arbejdet: Herlev -
der virker det også perfekt)

har dog også haft et par nedbrud - men ikke flere end det kan accepteres.

Spiller battlefield2142 online med en ping under 55 (hvilket er fantastisk
godt)

Så jeg klager altså ikke - og slet ikke over den billige pris ! (husk at det
er fullrate som er skyld i at ALLE de andre "pludeslig" kunne sætte deres
faste priser ned med 50 - 60 %)

/brian