fuld åben router zyxel 660r-61 hos cc
Fra : sjakalen

Dato : 23-12-06 17:19

jeg har cc modem / router, og så har jeg en topcom wbr 654. som jeg vil have
efter den fra cc for at få fuld gennem gang, på cc zyxelen er det så bare i
nat jeg skal ændre Network address translation til fuld feature. og så
forbinde zyxelen lan port til topcomens wan port.

ville bare hvis det var muligt bruge zyxelen som modem og topcomen som
router

er der en der ved lige hvad jeg skal gøre nå jeg sidder her anden jule dag
og skal sætte det op

Hilsen Søren
undskyld for evt. stavefejl og ,. fejl

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-06 18:00

"sjakalen" <sphspor@gmail.com> wrote in message
> [...]
> router
>
> er der en der ved lige hvad jeg skal gøre nå jeg sidder her anden jule dag

Det er vist ikke noget man selv kan gøre.. Så vidt jeg har forstået kan man
bestille abonnering på global Ip hos cybercity, så kan de sende en ny
konfiguration til routernen så den fungere som modem, så din router for en
global Ip adresse.. Det er vist noge der koster lidt hver måned..
Alternativt kan du jo natte alt traffik videre til den anden router fra
zyxel´en

Fra : sjakalen

Dato : 23-12-06 23:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> global Ip adresse.. Det er vist noge der koster lidt hver måned..
> Alternativt kan du jo natte alt traffik videre til den anden router fra

skal jeg så ændre Network address translation til fuld feature

søren