Fullrate-dækning
Fra : Anders Nielsen

Dato : 15-12-06 00:46

Nu dækker Fullrate minsandten også Værløse. Indtil for to dage siden var det
ikke tilfældet.

Og sikke en lorte-timing. Jeg har netop bestilt Tele2-ADSL for ca. 17 dage
siden og er derved bundet i 6 måneder. Haha, typisk. Det samme produkt hos
Fullrate havde kostet.. tjaa.. i hvert fald 1000 kr. mindre i den samme
periode. Her er det dog medregnet, at vores fastnetabonnement kunne spares
væk.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 15-12-06 10:24

Næ, nu dækker de åbenbart ikke Værløse alligevel. Det må have været en fejl
på deres hjemmeside i går.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-01-07 14:14

Anders Nielsen wrote:
> [...]
> produkt hos Fullrate havde kostet.. tjaa.. i hvert fald 1000 kr.
> mindre i den samme periode. Her er det dog medregnet, at vores

Jeg kan ikke forstå at du får det til 1000 kr billigere.
Jeg sidder netop og overvejer Tele2 contra Fullrate 2 MBit/512 +
telefonabonnement

Begge steder koster det 299,- og dertil lidt for ekstra services hos Tele2
(Vis nummer, Viderestilling 8 kr stk).
Oprettelse incl flytning af gammelt nummer 398 hos Full rate og 199 hos
Tele2

Jeg ved ikke hvad Tele2 har af nyhedsgrupper, men Fullrate har ingen, så det
kommer måske til at koste.

Så alt i alt er der ikke den store forskel, og inden for de første 6 måneder
er Tele2 så billigst i mit tilfælde.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter T.

Dato : 26-01-07 00:12

Michael Lund Sørensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Begge steder koster det 299,- og dertil lidt for ekstra services hos
> Tele2 (Vis nummer, Viderestilling 8 kr stk).

VisNummer er med i ip-telefonien hos FR.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-01-07 18:46

> [...]
> (Vis nummer, Viderestilling 8 kr stk).
> Oprettelse incl flytning af gammelt nummer 398 hos Full rate og 199 hos

Hos Tele2 skal du så have et fastnetabonnement til 49 kr. (78 kr. hvis
du vil have fri telefoni,) hvilket du ikke skal hos Fullrate; hvilket
gør Tele2 dyrere.

--
Mvh. Jesper