Skærme
Fijala 3554
Hjælp farve problemer TFT
Fra : christensen

Dato : 01-02-07 20:19

Hjælp jeg har en 17" gnr TS700 som ser underlig ud i farverne ?
ved min kæreste har pillet lidt i opsætningen.. jeg har prøvet at resete
den..
men den stiller contrast 80, brilliance 100 og RGB farverne til max ...
nogen som har en ide om hvorden den skal stå ?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-02-07 08:58

"christensen" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den stiller contrast 80, brilliance 100 og RGB farverne til max ...
> nogen som har en ide om hvorden den skal stå ?

Prøv at gå til denne side http://www.prad.de/new/monitore/nokiatest.html og
download testen og kør den, måske løser den problemet
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 22:45

> [...]
> men den stiller contrast 80, brilliance 100 og RGB farverne til max ...
> nogen som har en ide om hvorden den skal stå ?

Hej Hej

Jeg har præcist samme problem på min Acer AL1916 skærm.. Efter et
strømudfald gør den det samme.. Farverne ser ret mærkelige ud.. Har også
prøvet at resette den mm. Jeg har også prøvet at tage indstillingerne fra en
anden Acer TFT skærm og indstillet min efter, men med samme dårlige
resultat...

Slet ingen der ved hvad det kan være?!?

Martin