Skærme
Fijala 3554
Forskel på skærme ???
Fra : peter Christensen

Dato : 27-01-07 21:58

Hej NG !!

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på Samsung SyncMaster
930BF og Samsung SyncMaster 940BF.

Det eneste jeg kan finde ud af er at det er prisen ?? Er jeg helt forkert på
den !!

Hilsen
Peter

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-01-07 23:31

"peter Christensen" <nyhedsgrupper@palleskaervej.dk> skrev :

>Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på Samsung SyncMaster
>930BF og Samsung SyncMaster 940BF.

Iflg. edbpriser.dk er der er ei par små forskelle, bl.a. det de
kalder billedklarhed er bedre på 940BF (se detaljer under
display).

Og så er det en nyere model, derfor er den billigere (priserne
falder).

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)