Skærme
Fijala 3554
Projektor problem
Fra : Nederbasse

Dato : 19-01-07 09:59

Hejsa

Jeg har en bærbar Zepto pc som jeg ikke kan få til at virke med en projektor
mere efter den har været lånt ud.
Den primære skærm står til 1280 x 1024 PnP sklrm og den sekundære står til
1280 x 1024 standard skærm

Jeg har prøvet på forskellige projektorer uden held
Hvor skal jeg lede after fejlen ?

La´rs N

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-07 18:39

"Nederbasse" <ln@noham.dk> wrote in message
> [...]
> 1280 x 1024 standard skærm
>
> Jeg har prøvet på forskellige projektorer uden held

Hvad er fejlen?

Fra : Nederbasse

Dato : 20-01-07 12:16

> Hvad er fejlen?

Der står

Not Supported
H 43,25 Hz V 38,24 Hz

Projektoren er på jobbet og dette er skrevet hjemme så jeg er ikke sikker på
antallet af Hz
Zeptoen har nu 1024 x 768 på både pri og sek skærm uden det har hjulpet

Jeg har prøvet med en anden Acer pc med samme skærm indstillinger hvor det
virker fint

Fra : Nederbasse

Dato : 22-01-07 07:53

Der står:
Not supported
H: 48.40 KHz V: 560.7 Hz

Lars N

Fra : Peter T.

Dato : 22-01-07 15:18

Nederbasse udviste en rettidig omhu og skrev:

> Der står:
> Not supported
> H: 48.40 KHz V: 560.7 Hz

Det lyder som om, at projektoren ikke vil vise billede pga. forkert refresh
rate. Så prøv at sætte opdateringsfrekvensen op eller ned for den vga-
udgang du bruger til projektoren. 60hZ plejer oftest at virke.

Display properties -> fanen "settings" -> advanced -> fanen "monitor" ->
rullegardin "screen refresh rate".

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Nederbasse

Dato : 22-01-07 21:47

> [...]
> udgang du bruger til projektoren. 60hZ plejer oftest at virke.
>
> Display properties -> fanen "settings" -> advanced -> fanen "monitor" ->

Det er prøvet og det eneste der sker er at tallene H + V skifter, stadig med
en Not Supported
Jeg har prøvet ALLE opløsninger den kan klare og ALLE frekvenser fra 60 til
85 Hz
Har også opdateret driveren.
Jeg har opgivet og geninstaller meskinen og virker den ikke efter en
geninstallation kommer den til at indgå i diciplinen: Kast med blærbar
Lars N

Fra : Peter T.

Dato : 25-01-07 11:34

Nederbasse udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg har prøvet ALLE opløsninger den kan klare og ALLE frekvenser fra
> 60 til 85 Hz

Hvad sker der hvis du prøver 50hz (du skal nok aktivere denne frekvens inde
under "advanced")? Du kan måske også finde noget om hvilket input din
projektor skal have i manualen. Hvilken model er projektoren egentlig?

> Jeg har opgivet og geninstaller meskinen og virker den ikke efter en
> geninstallation kommer den til at indgå i diciplinen: Kast med blærbar

Jeg vil gerne være griber. :)