Antal indbyggere pr. postnr.?
Fra : Jørn Andersen

Dato : 05-02-07 18:33

Hej,

Et nyt spørgsmål til postnr.-kassen:
Findes der nogen tilgængelig oversigt over (ca.) antal
indbyggere/husstande pr. postnummer - eller blot for hver 1000-gruppe.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-02-07 19:38

On Mon, 05 Feb 2007 18:33:24 +0100, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

>Et nyt spørgsmål til postnr.-kassen:
>Findes der nogen tilgængelig oversigt over (ca.) antal
>indbyggere/husstande pr. postnummer - eller blot for hver 1000-gruppe.

Statistikbanken ligger inde med den data, du har brug for:
http://www.statistikbanken.dk/

Under "Befolkning og valg" er der nogle postnummerinddelte tabeller.

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : Jørn Andersen

Dato : 05-02-07 22:18

On Mon, 05 Feb 2007 19:37:43 +0100, Peter Brodersen
<usenet2007@ter.dk> wrote:

>Statistikbanken ligger inde med den data, du har brug for:
>http://www.statistikbanken.dk/
>
>Under "Befolkning og valg" er der nogle postnummerinddelte tabeller.

Tusind tak - det var lige den jeg skulle bruge.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj