mssql
Fra : Kim H.

Dato : 28-01-07 22:45

Hej jeg skal til at lære mssql i forbindelse med asp.net, nogen gode bud
på hvor jeg skal starte? har meget begrænset kendskab så det skal være
på begynder niv. til at starte med.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-01-07 13:35

Kim H. skrev:

> Hej jeg skal til at lære mssql i forbindelse med asp.net,
> nogen gode bud på hvor jeg skal starte? har meget begrænset
> kendskab så det skal være på begynder niv. til at starte med.

Hvilken udgave af MSSQL skal du arbejde med?

Er du begynder i alle former for databasesammenhæng eller er det
alene MSSQL der er ny for dig?

Vil du have en hurtig "kom i gang"-guide eller en mere grundig bog?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen