Alarmtelefon - spørgsmål..
Fra : TexasFlood

Dato : 01-01-07 16:17

Findes der en alarmtelefon (altså dem som kan aktiveres af en
bevægelsessensor) som også har mulioghed for
at man kan ringe op til dem og aflytte rummet de er placeret i ?

VH

Torben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-01-07 16:25

TexasFlood presented the following explanation :
> Findes der en alarmtelefon (altså dem som kan aktiveres af en
> bevægelsessensor) som også har mulioghed for
> at man kan ringe op til dem og aflytte rummet de er placeret i ?

Svjh kan alarmsystemet Powermax sættes op så det kan lade sig gøre.

"It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu
speech." - Mark Twain

Fra : Henning

Dato : 02-01-07 22:32

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
> "It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu

Jepp.

Som Henrik skriver så kan Powermax+ ringe dig op når der er aktivitet i en
zone og så kan du aflytte dem rum hvor Powermax+ sidder.

Henning

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-01-07 17:18

Henning explained on 02-01-2007 :
> Som Henrik skriver så kan Powermax+ ringe dig op når der er aktivitet i en
> zone og så kan du aflytte dem rum hvor Powermax+ sidder.

Og hvis man er nysgerrig kan man ringe op til den og aflytte rummet
uafhængigt af om alarmen er gået. Jeg mener også der kan snakkes med
evt. personer i rummet, altså en slags tryghedstelefon.

Never tell anyone that you're: writing a book, going on a diet,
exercising, taking a course, or quitting smoking. They'll encourage you
to death. - Lynn Johnston

Fra : TexasFlood

Dato : 04-01-07 22:40

OK - lyder super.
Hvordan er PowerMax'en ellers som alarm ?
Har hentet brugervejledningen på nettet - det virker som om den kan en hel
del til prisen.

MVH

TF

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-01-07 23:31

After serious thinking TexasFlood wrote :
> OK - lyder super.
> Hvordan er PowerMax'en ellers som alarm ?

Nem at bruge, kan bruges med både trådfaste og trådløse alarmsensorere,
der findes rumfølere (både med og uden husdyrfølsomhed), brandalarm,
gasalarm, vandskadealarm og meget mere. Den kan ringe op via alarmnet,
normal telefon og GSM (moduler).

Jeg ved at den bruges af mange både private og mindre virksomheder.

Alt i alt en rigtig god alarm (specielt til private husstande), nem at
sætte op, du behøver ikke en alarminstallatør til det.

"Det undrer mig, at de rige ikke har det sjovere med deres rigdom. Du
skal jo helt tilbage til Simon Spies, før du havde et kapitalistisk
møgdyr, der havde det sjovt." - Erik Clausen