NW3.12
Fra : Flemming Riis

Dato : 27-06-01 13:25

Hej

Jeg har en NW3.12 server som ikke slipper sine connections men
efterlader dem som notloggedin.

Watchdog er sat til start efter 1 minut og dø connections efter 5
førsøg men det sker umiddelbart ikke.

Nogle erfaringer med opgradering til 3.20 er det bare lige eller?

Hvilke consul hus kan fixe det for mig hvis man sprøger pænt

Flemming

Fra : erik klausen

Dato : 27-06-01 16:47

Flemming Riis wrote:

> Jeg har en NW3.12 server som ikke slipper sine connections men
> efterlader dem som notloggedin.
>
> Watchdog er sat til start efter 1 minut og dø connections efter 5
> førsøg men det sker umiddelbart ikke.

Bliver arbejdsstationerne slukket? Ellers svarer de på
watchdog-pakkerne, og så bliver NLI-connectionen ikke slettet af
watchdoggen.

Du kan loade NLICLEAR.NLM. Den fjerner alle not-logged-in connections.
Men så vidt jeg husker giver det lidt besværligheder for brugere der
logger ud for senere at logge ind igen uden at reboote PC-en.

mvh.
Erik Klausen

Fra : Flemming Riis

Dato : 27-06-01 17:02

On Wed, 27 Jun 2001 17:47:15 +0200, erik klausen
<"ekl"@psykiatri.aaa.denmark (that's .dk)> wrote:

>Bliver arbejdsstationerne slukket? Ellers svarer de på
>watchdog-pakkerne, og så bliver NLI-connectionen ikke slettet af
>watchdoggen.

ah så er det nok derfor

>Du kan loade NLICLEAR.NLM. Den fjerner alle not-logged-in connections.
>Men så vidt jeg husker giver det lidt besværligheder for brugere der
>logger ud for senere at logge ind igen uden at reboote PC-en.

Cool jeg prøver, den skal erstattes af en NW5 snart så det betyder
ikke så meget at den er lidt "special" men de er noget trætte af
cleare connections heletiden.

Fra : Ole Andersen

Dato : 28-06-01 06:39

On Wed, 27 Jun 2001 14:25:14 +0200, Flemming Riis
<flemming@riis.nu> wrote:

>Nogle erfaringer med opgradering til 3.20 er det bare lige eller?

Jeg har gjort det en enkelt gang for læænnggee siden og der
var såvidt jeg husker ingen problemer overhovedet. Bare følg
den medfølgende vejledning.

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg
http://andersen.person.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-01 21:22

Ole Andersen <oba@mail1.stofanet.ram> skrev :

>Jeg har gjort det en enkelt gang for læænnggee siden og der
>var såvidt jeg husker ingen problemer overhovedet. Bare følg
>den medfølgende vejledning.

Og huske at kopiere en nyere clib. over bagefter
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil