Erfaringer med kartofler ??
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 31-12-06 15:17

Hej !

Er igang med hvidkålskuren, den virker efterhensigten. Tabte 5,1 kg
den første uge (vædske), men nu går det langsommere.
Er den nogen der har erfaring / en mening om man ikke kan spise kogte
kartofler til som et suplement. På længere sigt 8Over et par måneder)
bliver det noget af et problem kun at få hvidkålssuppen. Er klar over,
at det nok ikke går med at spise rugbrød til, men hvad med kartofler
??
Med venlig hilsen --- og godt nytår !!
Hans

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-01-07 16:56

> [...]
> bliver det noget af et problem kun at få hvidkålssuppen. Er klar over,
> at det nok ikke går med at spise rugbrød til, men hvad med kartofler

Du må ikke leve af den suppe i ugevis, den er beregnet til 10 dage så vidt
jeg husker. Du kommer til at mangle vitaminer, mineraler og protein for blot
at nævne hovedgrupperne. Så suppler med rugbrød, kartofler og kød.

Hvor længe havde du regnet med at leve af den?

Mvh Maria

Fra : Sabina H.

Dato : 01-01-07 23:50

"Hans Mikkelsen (slet YILB0)" <bkfoto3@YILB0mail.dk> wrote in message
> [...]
> bliver det noget af et problem kun at få hvidkålssuppen. Er klar over,
> at det nok ikke går med at spise rugbrød til, men hvad med kartofler

suppen er oprindeligt ment som en kur...
du kan læse mere her:
http://groups.google.dk/group/dk.helbred.slank/msg/a7ad4e0eca1909e5?&hl=da&q=fedtforbr%C3%A6ndings+suppe
det er et link til et gammelt indlæg her i gruppen, hvor du kan læse 2
udgaver af kuren ;)

jeg påtænker iøvrigt selv at tage en omgang på den i den kommende uge ;)

--
Knus,
Sabina