Gratis rejse som handicap hjælper
Fra : brugtsalg

Dato : 28-12-06 21:59

Gratis rejse ned til solen og varmen

Jeg søger en ung pige som kunne tænke sig at få en gratis en på opleveren
som handicap hjælper på en rejse til de carnariske øer.

Grunden til at jeg kun søger en pige er at jeg før er blevet misbrugt af
mænd, så har det ikke så godt med mænd som hjælpere, men det vil heller ikke
være det store problem da jeg selv klare det meste. Det eneste og vigtigste
jeg skal have hjælp til er at jeg skal have en hånd op og ned ad træpper og
når jeg skal op i ned ad poolen. og vil nok svømme meget, da jeg træner mine
ben op på denne måde.

Jeg betaler Rejsen, ophold og maden samt drikke vare eneste udgift du selv
har er hvis du skal have en gave med hjem eller selv købe noget til dig
selv. Rejsen vil vare en Uges tid og det bliver snarest muligt jeg rejser.

Og må hellere lige skrive det så ingen misforstår det, dette er ikke en pige
til Sex jeg søger men en pige som kan give mig en praktisk hjælp, det ville
dog være meget rart hvis du selv syndes svømning er sjovt da det er nemmere
at træne 2 sammen end alene.

og i bedes sende jeres mail til ravnen79@hotmail.com

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 28-12-06 23:37

brugtsalg skrev:

>Gratis rejse ned til solen og varmen
>

>Jeg søger en ung pige som kunne tænke sig at få en gratis en på opleveren
>som handicap hjælper på en rejse til de carnariske øer.

Skal man virkelig tage det her seriøst?
Du poster i en masse grupper, også hvor det ikke er relevant og så
gidder du ikke engang underskrive dit indlæg!

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : PØLLE

Dato : 29-12-06 05:44

> Skal man virkelig tage det her seriøst?
> Du poster i en masse grupper, også hvor det ikke er relevant og så
> gidder du ikke engang underskrive dit indlæg!

Asbjørn M. Nielsen - slap af Asbjørn, man har da lov til at være anonym
her, det er der nu ikke negativt i.
Hvisken glæde har du i at vide om hun hedder Gurli eller Andersine, du kan
jo ikke kontrollere det og da du er en mand, har han/hun ingen interesse i
din person.

PØLLE
min underskrift

Fra : Bjarne

Dato : 29-12-06 09:10

PØLLE skrev:

> [...]
> jo ikke kontrollere det og da du er en mand, har han/hun ingen interesse i

Faktisk kan man ikke se af artiklen, at det er en kvinde der annoncerer.
Hvis man vidste det med sikkerhed, var det ikke utænkeligt, at jeg
kendte nogen, der måske ville være med.

Bjarne

Fra : F.Hansen

Dato : 29-12-06 17:31

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Faktisk kan man ikke se af artiklen, at det er en kvinde der annoncerer.
> Hvis man vidste det med sikkerhed, var det ikke utænkeligt, at jeg
> kendte nogen, der måske ville være med.

Hvis du googler, så kalder han sig Søren, hvis det hjælper

Finn

Fra : PØLLE

Dato : 29-12-06 20:56

> Hvis du googler, så kalder han sig Søren, hvis det hjælper

Hvem er det du mener kalder sig Søren

PØLLE

Fra : Jens G

Dato : 29-12-06 22:52

ravnen79@hotmail.com hedder Søren.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-12-06 23:12

Jens G skrev:

>ravnen79@hotmail.com hedder Søren.

Kan en der hedder Søren ikke blive misbrugt af mænd

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jens G

Dato : 29-12-06 23:17

On 29 Dec 2006 22:11:35 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Kan en der hedder Søren ikke blive misbrugt af mænd

Det har vist ikke noget med navn at gøre.

I et tidligere indlæg var der lidt tvivl om trådstarteren er en mand
eller kvinde, hvortil der blev svaret at han hedder Søren, hvortil der
blev spurgt om hvem der hedder Søren, og det var det jeg svarede på.

Fra : Stefan

Dato : 04-01-07 14:59

> Jeg søger en ung pige som kunne tænke sig at få en gratis en på opleveren
> som handicap hjælper på en rejse til de carnariske øer.

Hej

Prøv at kontake LEV, de kan garanteret hjælpe dig med kontakt til hjælpere.

Stefan