Winsock
Fra : Venter på forår så j~

Dato : 28-12-06 13:42

Hej NG

Jeg har et problem med Winsock, i forbindelse med en Telnet connection.
Når jeg lukker forbindelsen, med kommandoen "Quit" og winsock.close, i VB6,
så går der ca. 3 minutter, før end man kan lukke selve "programmet" eller
åbne en ny forbindelse.
Det er altså som om at Winsock "hænger".
Er der nogen der har en work around for det ?

Fortsat god Jul og Godt nytår

Fra : Desserten

Dato : 29-12-06 11:16

"Venter på forår så jeg kan prøve mit vindror" <mine-handler|fjern|@sol.dk>
skrev i en meddelelse news:4593bb89$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> eller åbne en ny forbindelse.
> Det er altså som om at Winsock "hænger".
> Er der nogen der har en work around for det ?

Det er windows der ikke "slipper" den åbne port før efter ca 3 min..........
meget generende, men så vidt jeg ved er der intet at gøre ved det.....skulle
jeg tage fejl er jeg lutter øren, for jeg har godt nok søgt længe efter en
løsning, men ikke fundet den !!