Lidt reklame: Mailvenner (non profit)
Fra : Mark

Dato : 26-12-06 14:37

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet efter evt. en "penneven" - må vel
nærmest hedde en mailven i dagens Dk!?

På min vej rundt faldt jeg over www.mailvenner.dk som er et non profitsite, der
er startet med baggrund i en anden person's ønske om selv at finde nogen at
skrive sammen med.

Sitet drives som non profit, profiler koster ikke noget. Og det slås fast, at
det ikke er et datingsite.

God jul.
Mark.

Fra : Stefanie

Dato : 27-12-06 14:00

Hm, jeg prøvede og sende en mail til dig, men den gik ikke igennem!?

Venligst
Stefanie