Toolbars på Autocad mecanical
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-12-06 10:30

Jeg må lige kaste håndklædet i ringen. Af en eller anden grund er mine
toolbars for UCS, SHADE, VIEW og en masse andre forsvundet. De er ikke
at finde under View-->Toolbars. Heller ikke under Costumize toolbars. I
de gamle acad kunne man menutilpasse og compile. Om jeg skulle have fået
trykket på noget og hentet en menu uden disse skal jeg lade være usagt.
Men i så fald: Hvordan henter man den oprindelige tilbage?.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : GK

Dato : 08-02-07 13:27

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> trykket på noget og hentet en menu uden disse skal jeg lade være usagt.
> Men i så fald: Hvordan henter man den oprindelige tilbage?.

man skulle kunne hente og lave menuer i acad så du må forsøge om du har fået
gemt noget menu værk eller slettet det
... du kan jo også lave en menu helt fra bunden .. det ville jeg gøre hvis
jeg var dig

mvh gk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-02-07 20:24

GK skrev:

> [...]
> gemt noget menu værk eller slettet det
> .. du kan jo også lave en menu helt fra bunden .. det ville jeg gøre hvis

Jeg har fået løst problemet. Det virker bare som lidt dumt det jeg var
ude for. Man kan fremkalde en liste med toolbars, og vælge den man
ønsker ved at højreklikke på en allerede vist toolbar. Problemet var
bare at alle toolbars var lukket. Og åbne VIEW->TOOLBARS åbnede ikke for
denne mulighed. Løsningen var at skrive -TOOLBAR på commandolinien. Og
skrive navnet på en tilfældig menu og vælge SHOW. Nu var der pludselig
åbent for at højreklikke igen. Den jeg søgte var UCS-toolbaren.

--
MVH

Ib Jakobsen