Glædelig opdatering i denne måned!
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-12-06 20:47

Hej alle!

Jeg har det meste af mit liv (siden de tidlige teenageår) døjet med
overvægt. Lykkedes mig for nogen år siden at tabe mig en del, men det
kom stille og roligt på igen. Da jeg kom hjem fra ferie i Juli opdagede
jeg at vægten havde rundet de 100kg igen, en grænse jeg havde sagt jeg
aldrig ville over.
Siden da har spist bedre, og jeg begyndte at gå på arbejde istedet for
at tage bussen (det er ca. 3-3½km i alt, frem og tilbage) og køre på
motionscykel. Anyway, det sidste to måneder har min vægt ikke flyttet
sig meget og jeg har ikke vejet mig så tit, men så vejede jeg mig i går
og så at vægten var helt nede på 85,7kg hvilket svarer til et vægtab på
næsten 15kg og betyder at jeg er nede under 25 BMI igen!

Det er da glædeligt i denne tid hvor normen er at tage på!
Jeg har nu ikke tænkt mig at holde mig helt tilbage i løbet af Julen,
men skal i hvert fald sørge for at fortsætte på samme måde efter Jul!

Synes jeg lige ville dele det med jer :)

Mvh. Stefan

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-12-06 22:16

Stefan Bruhn skrev den 17-12-2006 20:46:
> [...]
> og så at vægten var helt nede på 85,7kg hvilket svarer til et vægtab på
> næsten 15kg og betyder at jeg er nede under 25 BMI igen!

stort! tøj........ har du ikke brug for

fedt nok!..... har du haft.

Du vinder selv om du taber!....i vægt.

Det er bare i orden med det vægttab.

> Det er da glædeligt i denne tid hvor normen er at tage på!
> Jeg har nu ikke tænkt mig at holde mig helt tilbage i løbet af Julen,
> men skal i hvert fald sørge for at fortsætte på samme måde efter Jul!

Jep. Når du skriver, at du ikke vil holde dig tilbage inkluderer det
så 4 portioner ris-a-la-mande juleaftensdag og 1./2. juledag;
chokolader i lide strømme; rødvin og anden alkohol i mere end rigelige
mængder osv osv osv. Eller hvordan skal det forståes?

> Synes jeg lige ville dele det med jer :)

tak. altid rart at høre succeshistorier.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-12-06 18:58

Carsten Riis skrev:
> stort! tøj........ har du ikke brug for
>
> fedt nok!..... har du haft.
>
> Du vinder selv om du taber!....i vægt.
>

> Det er bare i orden med det vægttab.

Haha, tak :)

> [...]
> chokolader i lide strømme; rødvin og anden alkohol i mere end rigelige
> mængder osv osv osv. Eller hvordan skal det forståes?

Ikke helt så vildt som du beskriver :)
Men det skal forstås at jeg ikke har tænkt mig at være totalt
afholdende, f.x. har jeg tænkt mig at spise af det hele, bare ikke i
sædvanlige mængder.
Men jeg vil spise både gris og and og chokolade og hvad der ellers
bliver serveret!

Regner også med at få lagt et par løbeture ind i mit skema i dagtimerne
efter jul (jeg har ca. 15 overarbejdstimer i den kommende uge, så hvor
meget overskud jeg har før jul er nok til at overse)

> tak. altid rart at høre succeshistorier.

Jo tak. Og denne gang skulle det gerne forblive en successhistorie. Mit
problem sidste gang var nok at jeg gennem flere måneder så at jeg holdt
mit vægttab ved lige, og så langsomt faldt tilbage i de gamle vaner. Det
skal jeg undgå denne gang!

Mvh. Stefan.