Julegave til mig selv?
Fra : Marianne

Dato : 17-12-06 15:55

Hej

Jeg er på nippet til at forære mig selv en 'Thigh Trainer' - se evt.
http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK

Er det mon en god ide?

Jeg er yderst skeptisk over for TV-shop varer (tror de er dyre og dårlige),
men apparatet her opfylder nogle af de ønsker, jeg har:

- Jeg kan bruge den indendørs, fx mens jeg ser TV-avis. Motionscykel kunne
være et alternativ, men dels cykler jeg i forvejen udendørs (1 time til og
fra arbejde), dels er en OK motionscykel noget dyrere - og større.

- Det er ikke et skrummel at have stående.

- Den ser udholdelig ud.

- Man kan træne hjemme

Allerhelst ville jeg have en ellipsetræner. Men de er dyre, og selv om man
kan leje bringer minimums bindingsperioden på 12 mdr. prisen ret højt op.

Min ambition er, at bruge den - men jeg ved af erfaring, at hjemmmetræning
kan blive kedsommelig. Supplerer derfor med at gå ture.

Kommenaterer modtages gerne.

mvh
Marianne

Fra : Marianne

Dato : 17-12-06 16:02

Ak ja ... på www.amazon.com, som også sælger apparatet, er der en del
kunder, som har givet produktet laveste karakter. Bl.a. pga støjen.

Andre er glade.

mvh
Marianne

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-12-06 19:23

> Jeg er på nippet til at forære mig selv en 'Thigh Trainer' - se evt.
> http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK
>
> Er det mon en god ide?

Det ligner en dyr stepmaskine. Køb en billigere og prøv om det er noget for
dig. Den støjer i øvrigt heller ikke så meget.

Mvh Maria