Hvorfor anden vægt 3 timer senere..?
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 14:08

Hey..

Vejede mig her til morgen, efter at kæresten var taget på arbejde
omkring kl. 6.. Gik i seng igen og stod op omkring kl. 9. Her vejede
jeg mig igen (med samme "tøj" på..), og den viste her 0.6 kilo mindre
end 3 timer tidligere..?? Havde selvfølgelig ingenting spist i
mellemtiden, eller noget som helst. Kun sovet.

Kan kroppen virkelig forbrænde så meget på så kort tid..? Eller er det
noget med væskebalancen..?

Nogen her med en god forklaring?

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Brian Juul Nielsen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-12-06 15:33

<Brian Juul Nielsen> skrev i en meddelelse

> Nogen her med en god forklaring?

Vægten - altså den du står på - kan godt vise forskelligt, hvis du står på
den fem gange i træk. Og flytter du den bare 1 cm mellem hver vejning øger
det sandsynligheden for forskellige resultater.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-12-06 13:14

Brian wrote:

> Kan kroppen virkelig forbrænde så meget på så kort tid..?

Jada.

Prøv at veje dig før du går i seng og så igen når du står op
dagen efter en forskel på 1 til 1½ kilo er ikke unormalt.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann