Stadig ingen unlock af Nokia 6280?
Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 08:28

Se subject.
Var i en tråd for ca. 1 måned siden, hvor det ikke var muligt.
/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 09:00

www.insightdata.dk hævder han kan !

Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 09:20

Anders (6400) skrev:
> www.insightdata.dk hævder han kan !

Hej.
Ja, men kun hvis den er låst til "3" ifølge siden:
Unlock Kr 200 og KUN hvis den er låst til "3"

/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 09:45

Du nævner ikke noget om, hvilket selskab din mobil er låst til.

Der er ingen unlockere der arbejder gratis, da de fleste af dem lever af
det....

Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 09:59

Anders (6400) skrev:
> Du nævner ikke noget om, hvilket selskab din mobil er låst til.
Det er Debitel - fordi jeg ikke ønsker en "brandet" telefon.

> Der er ingen unlockere der arbejder gratis, da de fleste af dem lever af
> det....

Det har jeg bestemt heller ikke regnet med og har heller ikke nævnt
noget om gratis unlock.
Jeg plejer normalt at bruge een i Herning (og at betale for det), men
kan ikke unlocke Nokia'en.
/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 10:37

Har du søgt på www.find-unlocker.dk ?

Ellers så må du vente 5 md. mere, og så få den låst op gratis hos Debitel !

Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 16:21

Anders (6400) skrev:
> Har du søgt på www.find-unlocker.dk ?
>
> Ellers så må du vente 5 md. mere, og så få den låst op gratis hos Debitel !

Ja, jeg tror det er det billigste at vente indtil de 6 måneder er gået.
Jeg får trods alt for 200 kr. taletid hver måned for de fleste af de
penge den har kostet
/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 16:32

Selvom om du evt. får den låst op, hænger du jo stadigvæk på et abbonement.

Fra : Erling S.

Dato : 01-12-06 10:56

Anders (6400) skrev:
> Selvom om du evt. får den låst op, hænger du jo stadigvæk på et abbonement.

Oh yes I do.
Men jeg tog vist sorgerne på forskud.
Fik telefonen i dag fra Debitel og den var ikke låst!
/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-12-06 11:43

Hvad er problemet så ?

Købte selv en SE W810i i hvid samme sted, og den var heller ikke låst...Og
der sparede jeg lige 100,- til en unlocker.

Fra : DM

Dato : 27-01-07 15:29

Hej....
Du kan gøre det hos www.mobilunlock.dk