Unlock af SE K800
Fra : Søren

Dato : 21-11-06 19:59

Hej

Har en SE k800 fin telefon, men har opgivet 3 som teleselskab og vil derfor
gerne kunne bruge et telmore eller lign. kort i den. Er det muligt at låse
den op + evt. smide noget originalt!?! software i, uden alt det 3 skrammel

mvh

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-11-06 10:54

"Søren" <duppe@NOSPAMedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at låse den op + evt. smide noget originalt!?! software i, uden alt det 3

Jeg mener ikke det er muligt at downloade en openmarket-software PT. Det var
det i hvert fald ikke for en måneds tid siden. Telefonen kan dog godt låses
op, men sørg for at få den opdateret først, for på de første versioner af
softwaren, var der en bug der gjorde at telefonen afgik ved døden, hvis man
prøvede at låse den op

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Anders \(6430\)

Dato : 27-11-06 11:02

Den skulle nok kunne lade sig gøre at få den oplåst. Det koster ca.
100-150,-.

Hvis du samtidigt gerne vil have en anden menu, så skal den debrandes. De
kan muligvis klares samme sted.

Du kan finde en unlocker på www.find-unlocker.dk

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 27-11-06 15:03

"Anders (6430)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Den skulle nok kunne lade sig gøre at få den oplåst. Det koster ca.
> 100-150,-.

Hvor ! Bamse ?
--
ad