Unlock af LG U880 simlåst til 3?
Fra : Co@ch [4130]

Dato : 13-11-06 20:03

Kan det lade sig gøre....sådan bare lige?

Jeg har ladet mig fortælle at der skulle sidde en chip på telefonens
bundkort/print, som kun kan fjernes af en reparatør....er dette korrekt?

Mvh
Bri@n

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 14-11-06 10:31

"Co@ch [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ladet mig fortælle at der skulle sidde en chip på telefonens
> bundkort/print, som kun kan fjernes af en reparatør....er dette korrekt?

Den udgave har jeg ikke hørt før men det KAN faktisk lade sig gøre at
låse den op, dog ikke 100%. Flere unlockere (inkl. jeg selv) har udført
dette, det foregår på den måde at man flasher tlf. med en patched software
som så gør det muligt at benytte 2G i tlf. Man skal dog hver gang man tænder
tlf. trykke på nødopkald tasten i 2 sek. så virker den, man kan endvidere
stadig benytte 3G kort og så er det selvfølgelig ikke nødvendigt at trykke
på førnævnte tast.

PS: Du har krydspostet og det er ikke tilladt i disse grupper.

--
Mvh. Lars, 12unlock

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 15-11-06 00:24

"Lars, 12unlock" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse
> PS: Du har krydspostet og det er ikke tilladt i disse grupper.
>
> --
> Mvh. Lars, 12unlock
> --
> Web: http://12unlock.dk
> Mail: info@12unlock.dk
> Tlf: 40 62 90 93

OK, tak for svaret.

Jeg har ikke krydspostet....kig i headeren. Her ville stå flere grupper hvis
krydspostet.
Den anden er indtastet tidligere, men så senere at det var en markedsgruppe

Mvh
Bri@n

Fra : sigurno

Dato : 16-11-06 13:28

> [...]
>
> Jeg har ladet mig fortælle at der skulle sidde en chip på telefonens
> bundkort/print, som kun kan fjernes af en reparatør....er dette korrekt?

Det er da muligt. Jeg har en LG U 8360, den vil jeg gerne have låst op, det
vil de gerne på "3" men de skal have telefonen i 3 uger, den skal sendes til
et andet land. De gør det ikke selv. Det var det svar jeg fik.

Mvh.

Sigurno

Fra : Insight Data

Dato : 16-11-06 17:59

Du har selvfølgelig ret i at U8360 kan oplåses uden problemer (og
selvfølgelig af "3"), men Lg U880 er egentligt lavet at Sony Ericcson,
derfor falder den lidt udenfor logikken i oplåsning af LG telefoner.
Der eksisterer i øjeblikket ikke en 100% løsning til U880, kun den løsning
hvor man patcher den copyright'ede firmware --- meget FY FY

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 23:40

"Insight Data" <Mail@InsightData.dk> wrote in message
(klip)
> Der eksisterer i øjeblikket ikke en 100% løsning til U880, kun den
> løsning

Det undrer mig meget, at du skriver det. Det firma, der låser telefonen,
må da også være i stand til at "låse den op" via en kode. Eller er der
noget, jeg har misforstået?

Mvh, Ulrik

Fra : Insight Data

Dato : 17-11-06 08:43

Hej Ulrik

Du har ret i at "3" kan levere koden, men som Sigurno skriver "de skal have
telefonen i 3 uger"
Det som jeg talte om var unlock via kabel.