unlock af nokia 6280
Fra : Alex Larsen

Dato : 27-10-06 23:18

hejsa skal ha låst min nokia 6280 op, har fået kode, men hvordan er lige
fremgangs måde.

Alex

Fra : Joebbe

Dato : 28-10-06 18:20

"Alex Larsen" <dsl155879@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa skal ha låst min nokia 6280 op, har fået kode, men hvordan er lige
> fremgangs måde.

Hvordan har du fået en kode til den ?

Mig bekendt er der ingen der kan unlucke denne model endnu?

Mvh. Joebbe

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 29-10-06 07:06

Han kunne jo have haft den i 6 md. og så fået koden udleveret ved udbyderen.

Fra : Alex Larsen

Dato : 29-10-06 12:39

Har fået låst den op.

Fra : Joebbe

Dato : 29-10-06 12:46

"Alex Larsen" <dsl155879@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har fået låst den op.

Jamen er det noget du vil "dele" med vi andre?

Metoden altså.

Joebbe

Fra : Morten Mackenhauer

Dato : 30-10-06 22:21

Her er metoden

Isæt nyt simkort

Vælg begrnsingskode

Tryk #pw+koden fra udbyder+1#

tryk herefter ok

så er telefonen låst op

Fra : DM

Dato : 27-01-07 14:40

hej...
www.mobilunlock.dk de kan

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 29-01-07 11:02

"DM" <altgr_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej...
> www.mobilunlock.dk de kan
>
> "Morten Mackenhauer" <momak@mail.dk> wrote in message

Hej Dragan
Er du lige igang med en reklamekampagne for dig selv.....

Mvh. Lars

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-01-07 11:28

Og fandme også om de ikke er så frække at tage 49,- for at låse en Nokia op,
som i mange tilfælde kan lukkes op ganske gratis....

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 29-01-07 12:57

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> Og fandme også om de ikke er så frække at tage 49,- for at låse en Nokia
> op,
> som i mange tilfælde kan lukkes op ganske gratis....

Det er da en privat sag om folk ønsker at betale for noget der også kan
gøres gratis, og som til tider ikke er så enkelt alligevel, flere
kalkulatorer er endda sat forkert op mht. ASIC osv. Der er mange andre end
lige dig der enten ikke vil rode med det selv, har beregnet dem forkert
eller bare regulær bekvemmelighed. Har svært ved at se det frække.... Du
vil måske synes de skulle beregne dem gratis for folk hvis de alligevel ikke
rigtig har noget at lave....

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-01-07 14:04

Det kan så diskuteres, men jeg kender flere steder, hvor denne service er
gratis.
Så jeg kan egentlig ikke se, hvorffor man skal betale for det.

Fra : DM

Dato : 29-01-07 18:41

Hej....
Service koster, + at vi garanterer at vi låser telefonen op rent fysisk uden
at det koster kunden mere, hvis koderne ikke virker.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-01-07 13:28

"Lars, 12unlock" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dragan
> Er du lige igang med en reklamekampagne for dig selv.....
>
> Mvh. Lars

Ja hele 31 indæg på en dag , der hendviser til hans butik !

--
ad

Fra : DM

Dato : 29-01-07 18:42

Hej....
Ja er det forbudt at svare på folks spørgsmål og henvise til et sted som kan
løse deres problemmer.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-01-07 18:56

Dit reklame pis kan du stikke et hvis sted .....

Fra : DM

Dato : 29-01-07 18:37

Hej....
Nej men der er mange der ikke ved at den kan låses op.

Ring til mig hvis du vil købe koderne til hele år 2006
alle 3 telefonerne.

Længe siden forresten.