Forsvinder garanti/reklamationsret ved unl~
Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 10:10

Se subj.

Mvh
Karina

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 11:03

Nej det gør den ikke, men det øger telefonens værdi !

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-10-06 12:42

"Andseman - 6400" <anderspunktumforst@stofanetdot.dk> skrev i en meddelelse
> Nej det gør den ikke, men det øger telefonens værdi !

Kommer da an på hvordan det er lavet.
--
/ad

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 12:58

Awul Dasfilshabeda skrev:
> "Andseman - 6400" <anderspunktumforst@stofanetdot.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kommer da an på hvordan det er lavet.
> --
> /ad

Får den unlocket ved en uautoriseret unlocker.. ved ikke hvordan han gør
det..

/Karina

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-10-06 13:29

http://www.forbrug.dk/sogning/?tx_indexedsearch%5Bsword%5D=unlock&tx_indexedsearch%5Btype%5D=2
--
/ad

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 15:20

Det du skal gøre, for at få din mobil oplåst er:

Find en unlocker i nærheden af hvor du bor..
Kig evt. www.find-unlocker.dk

Vælg en der uder garanti på det vedkommende laver, for det kan jo gå galt.

Det koster typisk 100,- lidt mere, hvis den skal sendes.

Kan anbefefale www.guezz.dk - han holder til i udkanten af Sønderborg. Han
kan lukke stort set alle mobiler op, for 100,- stk.

Har selv været forbi ham igår, for at få en K750i låst op.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 15:22

Og din garanti forsvinder ikke, fordi du låser den op.
Det er først når man skilder den ad, at garantien forsvinder...

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 15:45

Andseman - 6400 skrev:
> Og din garanti forsvinder ikke, fordi du låser den op.
> Det er først når man skilder den ad, at garantien forsvinder...

okay - tak for svarene.. nogen der ved om http://www.jysk-unlock.dk/ er
okay? det er lettere bekymrende at der ikke står adresse og andre
vigtige oplysninger.. han er selvfølgelig heller ikke momsregistreret,
men alligevel.. Nogen der ved om han duer til noget?

/Karina

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 16:01

Man behøves ikke at være moms registreret for at låse mobiltelefoner op.

Han virker OK, men du bør nok lige kontakte ham, for sen sikkerhedes skyld.

F.eks, kunne det være rart at vide, hvad han tager for at låse en mobil
op...

Fra : Per H

Dato : 17-10-06 16:39

On Tue, 17 Oct 2006 11:10:16 +0200, Karina Hansen
<khansen84@hotmail.com> skrev:

>Se subj.

Mig bekent står der i din slutseddel at garantien bortfalder hvis du
låser den op, til andet selskab.

( det er vel næsten klart)

Vh Per

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 16:48

Er det nu det ?

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=13898

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-10-06 16:57

> Er det nu det ?
>
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=13898

Og hvad er det der står i den sidste sætning !
--
/ad

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 17:03

????

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 17:04

Awul Dasfilshabeda skrev:
> "Andseman - 6400" <anderspunktumforst@stofanetdot.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad er det der står i den sidste sætning !
> --
> /ad

Derfor jeg er i tvivl guys...

/Karina

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 17:23

Hvor landet bor du (by) ?

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 17:47

Andseman - 6400 skrev:
> Hvor landet bor du (by) ?

6000 Kolding

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 17:53

Er der nogen grund til at køre til Haderslev, når man kan nøjes med at køre
til Vejle.

Se evt. www.mobilfix.dk

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 17:55

Det er selv. i Fredericia og ikke i Vejle.

Ellers så kan jeg anbefale dig www.guezz.dk i 6400.

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 18:56

Nej.. der står at han er i Kolding om lørdagen på http://www.dkunlock.dk/

/Karina

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 19:00

Så må du jo have kontaktet ham, og få en aftale på lørdag.

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 19:09

Andseman - 6400 skrev:
> Så må du jo have kontaktet ham, og få en aftale på lørdag.

Jo.. det er nu ikke noget der haster.. men jeg synes ikke rigtig jeg har
fået et klart svar på det oprindelige spørgsmål.. er det sådan en
måske-ta-chancen-sag eller?

Så vidt som jeg kan google mig frem til, så gælder reklamationsretten
stadig, med mindre den fejler pga. sim-oplåsningen.. Er det rigtigt?

/Karina

Fra : Andseman - 6400

Dato : 17-10-06 19:27

I mange tilfælde er det som du selv nævner, tag chancen.

Det handler mange gange om trykhed, ligesom når man handler varer på nettet.

Det med reklamationsretten er helt korrekt forstået.

Skulle det evt. fejle under oplåsningen, så kan man tage en sikkerheds
backup, inden man starter.

Sansynligheden for fejl er meget lille !.

Fra : Karina Hansen

Dato : 17-10-06 19:54

Jeg takker for svar!

/Karina

Fra : oz

Dato : 05-11-06 02:05

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Mig bekent står der i din slutseddel at garantien bortfalder hvis du
> [...]

kan det være rigtig hvis jeg køber en Nokia Mobil fra TDC og skifter
selskab,
det må da være Nokia som står for garantien.

JB