Inspiration til sunde - lette retter
Fra : spoi@sol.dk

Dato : 25-11-06 09:07

Mht sunde rette mener jeg fedtfattif mht de usunde fedtstoffer - men
feks gerne fisk

Da jeg synes vi har en travl hverdag må det gerne være hurtige -
lette retter med masser af grøntsager og magert kød.

Så hvis der er nogen der ligger inde med nogle super opskrifter så
hit

LN

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-11-06 14:21

spoi@sol.dk skrev den 25-11-2006 09:06:
> [...]
> lette retter med masser af grøntsager og magert kød.
>
> Så hvis der er nogen der ligger inde med nogle super opskrifter så

Til opskriftsudveksling vil jeg hellere anbefale, at du spørger i
dk.kultur.mad+drikke.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til