Gummistøvle til diabetiker
Fra : Ann

Dato : 18-11-06 13:23

Hej

Jeg eller rettere sagt min nabo håber på lidt hjælp fra jer af.

Sagen er den at min nabo (mand) har diabetes og sår på tæerne, som
han har forbinding på.
Derudover går han med støttestrømper.

Han vil mægtig gerne fortsat kunne være lidt aktiv i haven men det
lader sig ikke rigtig gøre at være i køkkenhaven med sandaler på og
slet ikke på denne årstid.

Jeg har forgæves søgt efter gummistøvler med ekstra bredde eller
lignende.

Har du et forslag til hvor man kan købe sådan et par støvler vil vi
blive rigtig glade eller andre forslag modtages også med glæde....

På forhånd tak

Ann

Fra : Lotte M

Dato : 18-11-06 13:42

Ann skrev:

> Jeg har forgæves søgt efter gummistøvler med ekstra bredde eller
> lignende.

Via Google fandt jeg en netbutik der sælger gummistøvler med brev læst,
støvner der angiveligt er opbygget som løbesko.
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=3092&cat_id=76819

> Har du et forslag til hvor man kan købe sådan et par støvler vil vi
> blive rigtig glade eller andre forslag modtages også med glæde....

Ellers er mit bedst bud at spørge hos Sahva.
http://www.sahvadiabetic.dk/

Mvh
Lotte

Fra : Lone Larsen