Fullrate og router
Fra : Christian

Dato : 27-11-06 17:15

Hej NG,

Jeg overvejer at bestille en forbindelse hos fullrate.
De tilbyder to muligheder:
* standard: Zyxel router 2602R
* trådløs: Zyxel router 2602HW

Vi skal bruge wlan og jeg har en 54mbit wlan router. Men det er
selvfølgelig mere bekvemt med blot en box med det hele samlet.

Er Zyxel router 2602HW god (stabil, nem opsætning)?

Mvh
- Chr

Fra : ebbe hansen

Dato : 28-11-06 01:05

"Christian" <chr.steenberg@DELorangenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig mere bekvemt med blot en box med det hele samlet.
>
> Er Zyxel router 2602HW god (stabil, nem opsætning)?
Yep. Det er en stabil router.
Opsætningen (de dele vi får lov af fullrate til at pille ved) er ok at have
med at gøre. Portforwarding virker fint. DHCP kan stilles efter behov.
Mulighed for DMZ etc.
Og så har den en yderligere fordel frem for 2602R: Den har en 4 port switch
(2602R har kun en port til lan).

ebbe

Fra : Christian

Dato : 28-11-06 17:59

tak for svaret Ebbe.
Jeg har nu bestilt en forbindelse hos fullrate 2602HW routeren.
- Chr

Fra : Brian K

Dato : 12-02-07 04:02

> [...]
> selvfølgelig mere bekvemt med blot en box med det hele samlet.
>
> Er Zyxel router 2602HW god (stabil, nem opsætning)?

Det er den klart fedeste trådløse router jeg har haft mine fingre i - og den
har en imponerende rækkevide!