Et par spørgsmål om Cybercity
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-11-06 10:34

Hejsa

Jeg skal til at flytte og overvejer at få Cybercity på min nye adresse.
Derfor har jeg lige et par spørgsmål. Jeg har Stofanet via kabel nu, og
overvejer Cybercity Solo. Jeg har desuden iptelefoni ved Telsome med en
Sipura 2100.

Cybercity nævner flere gange "standard router", men hvilken er det?

Sipura 2100 indeholder også en router. Vil der blive problemer med at sætte
den efter Cybercitys standard router?

Hvordan er Cybercitys newserver?

Er der andet jeg skal vide?

mvh Frank

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-11-06 19:13

Frank K. Jensen wrote:

> [...]
> Sipura 2100.
>
> Cybercity nævner flere gange "standard router", men hvilken er det?

Zyxel Prestige 650R.

> Sipura 2100 indeholder også en router. Vil der blive problemer med at
> sætte den efter Cybercitys standard router?

Jeg kører dobbelt NAT på min forbindelse og det har ikke giver nogen
problemer.

> Hvordan er Cybercitys newserver?

Den er okay. Husk at de har flyttet de binære grupper til
newsbin.cybercity.dk

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-11-06 21:39

Lasse Jensen <fafler@gmail.com> skrev 2006-11-22:

> Zyxel Prestige 650R.

Ikke længere. Dett er en 660R nu.

--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-11-06 09:36

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Ikke længere. Dett er en 660R nu.

Tak for svaret til jer begge to. Går ikke ud fra, at der vil blive problemer
med den anden router, men er der nogen der har prøvet det?

mvh Frank

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 23-11-06 16:29

Jeg har selv Solo, og har også min egen trådløse router sat i bagefter, det
er der ikke noget problem i. Du skal være opmærksom på, at den router du får
fra CC er noget lort. Efter jeg opgraderede fra 2mbit til 8mbit gik min
650-R konstant kold når man hentede med fart på, den kan simpelthen ikke
klare så meget traffik.

Jeg opgav at få hjælp fra CC da de ikke svarede på mails og købte istedet
selv sådan en her:

Så nu spiller det bare max

/morten

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-11-06 20:33

"Morten Astrup Christensen" <FJERNastrup@FJERNgmail.com> skrev i en
meddelelse news:4565be4b$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> ikke klare så meget traffik.
>
> Jeg opgav at få hjælp fra CC da de ikke svarede på mails og købte istedet

Ok, tak for info. Jeg har dog lige fået at vide at jeg ikke kan få Solo på
min kommende adresse :-/ De kan maks. levere 2M/512k bit/s.

mvh Frank