Upload ..?
Fra : Mads

Dato : 17-11-06 01:11

Hej med jer

Hvad er grunden til at upload hastiheden ikke føljer med download
hastiheden?
Jeg har 8/512 mbit fra CC som snart bliver til en 20/512 mbit og jeg har
undret mig over hvorfor vi ikke for lidt mere i upload.
Men det er der måske en af jer der kan svare mig på....

Mvh.

Lovend

Fra : Stoffer

Dato : 17-11-06 08:27

http://en.wikipedia.org/wiki/ADSL

Fra : ShutEye

Dato : 17-11-06 10:23

> [...]
> hvorfor vi ikke for lidt mere i upload.
> Men det er der måske en af jer der kan svare mig på....

20Mbit/512Kbit??? Glæder mig til at høre om den kan komme op på fuld dl hastighed!

Fra : D

Dato : 17-11-06 19:00

> 20Mbit/512Kbit??? Glæder mig til at høre om den kan komme op på fuld dl
> hastighed!

Det KAN jo faktisk godt lade sig gøre, hvis han kun køre UDP, men hvem gør
dét? Så ehh.. mit bud er også, at de som køber 20/0,5 føler sig godt
snydt.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 17-11-06 12:37

Mads <lovend@vip.cybercity.dk> skrev 2006-11-17:
> [...]
> undret mig over hvorfor vi ikke for lidt mere i upload.
> Men det er der måske en af jer der kan svare mig på....

Fordi frekvensspekreteret i en ADSL er skævfordelt til download siden.

Thomas