660HW-61 fra CC
Fra : whap

Dato : 16-11-06 19:57

hej

har lige fået skiftet min router fra northQ (var sat på min cisco 667)
router til 660HW-61 fra CC da denne kunne køre 54mb netværk.
Men efter skiftet har nettet kørt meget ustabilt, hos de computere der køre
med 54mb netkort ?

fejlen opstår ved store klumper i sendingerne dvs. den svinger op på
200kb/sec download hvorefter den gå ned og rammer 0
der står den så og venter 50 sek ca så flyver den op igen ?

så snart jeg smider brugerne af der køre med 11mb netkort køre alt som det
skal.
er der opdateringer til routeren som man selv kan installere eller skal jeg
sende den ind til cc ? (har hørt de har spicel opsætning)

kan man få routeren sat til kun at køre 11mb ?
hvad har i gjort ?

Vi sidder ca 6 computere på netværk vi er 2 der køre 54 resten køre 11mb
pånær 1 der køre på kabel.
Da vi kørte med northQ routeren havde vi ingen problemer denne skulle dog
blot genstartes ca hver anden mrd. formentlig pg for høj belastning.

håber i kan hjælpe tak

WHaP

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 24-11-06 10:58

whap skrev:
> [...]
> Da vi kørte med northQ routeren havde vi ingen problemer denne skulle dog
> blot genstartes ca hver anden mrd. formentlig pg for høj belastning.

Hej

Har du fået det til at virke?

Jeg sidder selv med en 8Mbit forbindelse fra Cybercity og bruger deres
trådløse router, og når jeg bruger den trådløse forbindelse, så
kører det fint til tider, men med jævne mellemrum er det som om
forbindelsen ryger sig en tur, for herefter at vende tilbage med fuld
styrke. Så vidt jeg kan se så kører jeg med den nyeste version af
bios.

mvh
Lars