Hvor mange dage er der på 4 uger hos tele2~
Fra : Leif Neland

Dato : 09-11-06 23:26

Jeg har bestilt en opgradering hos tele2 den 10/10, og fået en
standard-bekræftelse på at det ville ske indenfor 4 uger.

Der er ikke sket noget endnu, så jeg undrer mig over hvor mange dage, der er
om ugen hos tele2?

Leif

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 10-11-06 14:45

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

Hej Leif,

> Der er ikke sket noget endnu, så jeg undrer mig over hvor mange dage, der
> er om ugen hos tele2?

Har du forsøgt at tage fat i vores kundeservice og forespørge omkring
status?
Jeg vil også anbefale at du skriver til gruppen:

tele2.adsl.generel

/Henrik - T2

Fra : joke

Dato : 12-11-06 21:49

"Henrik Bo Hansen" <none@none.none> skrev i en meddelelse

> [...]
> status?
> Jeg vil også anbefale at du skriver til gruppen:

Hvorfor må vi andre ikke vide når det kokser hos Tele2, har hørt fra mange
af mine kunder der skal have bredbånd ved Tele2 at der kan gå en meget rum
tid før man hører noget eller før man i det hele taget får sin forbindelse.

Hilsen

Johnny

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 13-11-06 15:06

"joke" <jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom>
wrote in message news:455788b4$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> af mine kunder der skal have bredbånd ved Tele2 at der kan gå en meget rum
> tid før man hører noget eller før man i det hele taget får sin

Det må I da også godt, hvis det er det der er tilfældet. Der er større
chance for at få afhjulpet problemet
i disse grupper - Det er vel egenlig hensigten med kundens indlæg.

/Henrik - T2

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 13-11-06 16:59

> Det må I da også godt, hvis det er det der er tilfældet. Der er større
> chance for at få afhjulpet problemet
> i disse grupper - Det er vel egenlig hensigten med kundens indlæg.
>
> /Henrik - T2

----

Nej det bedste man kan gøre for at få svar på sådan spørgsmål er at
ringe til Tele2 kundeservice og spørge om hva det evt bliver til

/Hans - CC FHV T2 kunde

Fra : andersa.andersen@gma~

Dato : 18-12-06 21:28

Du er ikke den eneste Tele2 tager fusen på mht. opgradering. Jeg
bestilte opgradering af min 2048/512 forbindelse d. 9. september og jeg
er endnu ikke blevet opgraderet selvom de også lovede i bekræftelsen
at det ville ske indenfor 4 uger men ofte hurtigere. Trods mange kald
og emails til Tele2 er min linje stadig ikke blevet opgraderet og vi
skriver idag d. 18. december så det er jo under al kritik.

Jeg har enda skrevet en semi klage hvor jeg gør opmærksom på min
utilfredshed, men de har end ikke gidet svare mig på den ud over en
standard skrivelse med at de har forlængede svar tider i øjeblikket.

Her er min historie som jeg beskrev den i brevet så i kan få en ide
om det vanvittigt latterlige forløb Tele2 byder deres kunder:

"Hej Tele2

Jeg skriver til jer fordi jeg er meget utilfreds med serviceniveauet
hos jer når det gælder opgraderingen af min forbindelse.

D. 9/9 2006 bestiller jeg en opgradering af min nuværende 2048/512
kbit/s Tele2 ADSL forbindelse til en 8192/512 kbit/s forbindelse. Samme
dag får jeg en bekræftelse fra jer, hvor i bla. Skriver:

"Vi bekræfter hermed vi har modtaget din bestilling."

"ADSL produkt:
- Download 8192 kbit/s og upload 512 kbit/s Pris 379 kr. pr. måned"

"Hvad sker der nu?

Vi ændrer din hastighed inden for 4 uger. Du vil efterfølgende blive
faktureret for den valgte ADSL forbindelse som erstatning for din
tidligere ADSL forbindelse."

Jeg skrev d. 10/9 2006 om det var muligt at få en dato for hvornår
opgraderingen ville ske. Jeg får svar d. 16/9 2006 at opgraderingen
allerede skulle være sket, men det kunne jeg dog nemt konstatere at
den ikke var, og ringede derfor samme dag til jeres kundeservice, hvor
tele2 medarbejderen slet ikke kunne slet ikke kunne se at jeg havde
bestilt en opgraderingen og gav mig fejlagtige oplysninger om
produktet, såsom at det var et helt nyt produkt og ikke bare en
opgradering og at der f.eks. ville komme en ny bindingsperiode på 6
mdr. hvilket i hvert fald ikke har stået oplyst nogen steder på jeres
opgraderingsside, desuden kendte han umiddelbart ikke noget til
hjemmesiden hvorfra man kunne bestille opgraderingen fra. Jeg blev
mildere irreteret og han lovede at han ville følge op på sagen og
ringe til mig dagen efter, da han blev nødt til at snakke med jeres
administrative afdeling der havde lukket. Denne løsning var jeg godt
tilfreds, men han ringede dog aldrig igen.

Da kundeservice medarbejderen ikke havde kontaktet mig ringede jeg selv
til jer og fik nogenlunde samme besked som jeg havde fået dagen
forinden, men at jeg selv måtte kontakte jeres administrative
afdeling. Da jeg ikke har mulighed for at kontakte jer mellem 8-16
skrev jeg til jeres kundeservice igen d. 20/8 om det kunne lade sig
gøre at ordne over mail. 8 dage efter d. 28/9 2006 får jeg et svar
fra jeres kundeservice som jeg var meget tilfreds med han beklagede
både den lange svar tid og at jeres medarbejdere havde fejlinformeret
mig, og at jeg ville modtage en skrivelse med posten fra jeres
administrative afdeling ang. datoen. Denne har jeg aldrig fået. Han
skrev desuden også: " Desværre må jeg tilstå, der stadig kan gå
ca. 2 uger, da der er nogle tekniske udfordringer for at få din
forbindelse op på 8 mbit. ".

Jeg kunne så efter 4 ugers venten konstatere at der stadig ikke var
sket nogen opgradering af min ADSL forbindelse og jeg ringede derfor
til jer for at få opklaret mysteriet. Her får jeg så at vide at der
vil gå 8-10 uger inden i kan opgradere min forbindelse.

For mig er dette fuldstændig uacceptabelt, og jeg er virkelig træt af
at få det ene tomme løfte efter det andet uden at der sker en
fløjtende fis. Desuden er det virkelig frustrerende at få den ene
modstridende information efter den anden. Jeg har nu ventet i snart 2
måneder fra jeg fik bekræftelsen på min opgradering hvor der stod
følgende: "Vi ændrer din hastighed inden for 4 uger." på
opgraderingssiden stod der endda indenfor 4 uger men ofte hurtigere.
Det kan jeg virkelig ikke være tilfreds med og jeg føler mig,
undskyld sproget, "pisset på" som kunde. Samtidig med at jeg ikke
oplever der sker noget med min forbindelse kan jeg se den ene reklame i
fjernsynet og på busskurer efter den anden for det produkt jeg vil
have og kan godt se hvordan i har valgt at prioritere. Loyale kunder
igennem mange år blive stillet bagerst i køen, mens i sørge for at
kabre masser af nye kunder og større markedsandel.

Tag jer nu sammen Tele2 og lev op til den tilfredshed jeg ellers altid
har haft over tele2, indtil jeg rent faktisk skulle i kontakt med jer,
og opleve hvorfor i har sådan et dårligt ry rundt om på nettet, jeg
ellers altid har været uforstående overfor.

Gør mig til en igen tilfreds Tele2 kunde og få opgraderet den
forbindelse hurtigst muligt. Og nej ikke indenfor 8-10 uger!!

Jeg forventer denne klage får en seriøs og hurtig behandling. Selvom
i har travlt i kundeservice er en svartid på over en uge for meget?!

Venlig Hilsen
xxx
"

Personlige detaljer er redigeret ud.