Dynamiske IP-addresser hos Tele2
Fra : Willie Garvin

Dato : 03-11-06 00:11

Jeg har tit undret mig over, hvorfor Tele2 ikke er i stand til, at
lever et ADSL eller Freeway-abonnement med mere end 3 dnamiske
IP-addresser.
Er der noget teknisk til hinder for dette, eller er det alene et
spørgsmål om forretningsbetingelser?
--
Best Regards - Med Venlig Hilsen

Willie Garvin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-11-06 00:26

Willie Garvin <willieREM@OVEgarvin.com> crashed Echelon writing

> [...]
> IP-addresser.
> Er der noget teknisk til hinder for dette, eller er det alene et

Sikkert spørgsmål om hvor mange IP-adresser de har til rådighed vs. hvad
som er reserveret til evt nye kunder, intern brug osv.

--
Bjarke Andersen