Meadabejderbredbånd levering.
Fra : Dirty

Dato : 27-10-06 11:51

Hej

Ville høre om nogen her, der har bestilt medarbejderbredbånd
m/bredbåndstelefoni. 20/1
Har medarbejderbredbånd men venter på at få det opgraderet. Det blev bestilt
d 12/10 Har ikke hørt noget endnu. Nogen der ved hvor lang tid der kan gå?

Tak.

HJ

Holstebro

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 17:09

Dirty wrote:
> [...]
> Har medarbejderbredbånd men venter på at få det opgraderet. Det blev
> bestilt d 12/10 Har ikke hørt noget endnu. Nogen der ved hvor lang

Noemalt nogle få dage, hvis centralen er klar til det.

Tjek dog den reelle opnåede hastighed. Fx krævede det nyt ADSL modem før min
forbindelse performede som den skulle

/FL