CyberCity nye hastighed.
Fra : TheDane

Dato : 25-10-06 08:34

Nu bliver kunder også forskelsbehandlet hos CyberCity.

http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/solo_bredbaand_20_mbits/index.aspx

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-10-06 09:25

On Wed, 25 Oct 2006 09:33:50 +0200, TheDane <ingenspamtak@yahoo.com>
wrote:

> Nu bliver kunder også forskelsbehandlet hos CyberCity.

Du mener, det er forskelsbehandling, at de implementerer ADSL2+ i
Storkøbenhavn først?

Jeg synes også, det er pisseurimeligt, at mit hus skal koste dobbelt
så meget, som hvis det havde ligget på Midtsjælland og tre gange så
meget som hvis det var ude på heden.

Det er også vild forskelsbehandling, at fx MVB kun vil levere en
fiberforbindelse ude på førnævnte hede. De vil ikke levere en til mig.

Sådan er der så mange forskelle, når man finder et sted at bo.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : TheDane

Dato : 25-10-06 22:13

On Wed, 25 Oct 2006 10:25:06 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>fiberforbindelse ude på førnævnte hede. De vil ikke levere en til mig.
>
>Sådan er der så mange forskelle, når man finder et sted at bo.

Nu er den lille klat til København ikke Danmark alene, mig som bekendt
bor der ikke 5,2 mio. Det ku jo være at der var nogle der valgt at
skippe CC, og tage den lokale udbyder, for vores penge kan du jo godt
bruge, så må der også tilbydes ens hastigheder hvis kunderne ønsker
det, og er der ikke penge til det, kunne det jo være at det var bedre
at lukke biksen.

Fra : ShutEye

Dato : 25-10-06 23:56

<klip>
> Nu er den lille klat til København ikke Danmark alene,
<klip igen>

København, Frederiksborg og Roskilde amt står for 1/3 af landets indbyggere.
Hvor ville DU satse?

Fra : Barry Kade

Dato : 26-10-06 00:49

"ShutEye" <no@no.no> wrote

> København, Frederiksborg og Roskilde amt står for 1/3 af landets
> indbyggere.
> Hvor ville DU satse?

Christiansø !

Fra : ShutEye

Dato : 26-10-06 01:27

> Christiansø !

Der går bølgerne i det mindste højt!

Fra : TheDane

Dato : 27-10-06 09:35

On Thu, 26 Oct 2006 00:55:54 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

>København, Frederiksborg og Roskilde amt står for 1/3 af landets indbyggere.
>Hvor ville DU satse?

Hvis man skulle følge din måde at tænke på, så kunne telefonen kun
virke på disse steder, for det kunne bedst svare sig, hvorfor føre
elkabler ud i landet når der ikke bor lige så mange som disse steder,
fuldstændig tåbelig måde at tænke.

DU må være københavner for at tænke på denne måde, vi ville stadig
være i stenalderen hvis udviklingen skulle forgå på denne måde.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-10-06 10:07

TheDane <ingenspamtak@yahoo.com> skrev 2006-10-27:

> [...]
>
> DU må være københavner for at tænke på denne måde, vi ville stadig
> være i stenalderen hvis udviklingen skulle forgå på denne måde.

<speakerstemme>
I det ene ringhjørne ser vi fortaleren for markedsøkonomien.
I det andet ser vi fortaleren for noget planøkonomi.
Kampen fløjtes i gang.
De kæmper bravt
..... men hvad er nu det?? Dommeren dømmer dem begge over i dk.politik
</speakerstemme>

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-10-06 13:05

Thomas S. Iversen skrev:

> De kæmper bravt
> .... men hvad er nu det?? Dommeren dømmer dem begge over i dk.politik

ROTFL

--
Bertel

Fra : ShutEye

Dato : 27-10-06 10:48

> [...]
>
> DU må være københavner for at tænke på denne måde, vi ville stadig
> være i stenalderen hvis udviklingen skulle forgå på denne måde.

piv piv

Fra : TheDane

Dato : 27-10-06 11:28

On Fri, 27 Oct 2006 11:48:19 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

>piv piv

Er det det højeste plan du kan føre en debat på.

Fra : ShutEye

Dato : 27-10-06 18:20

> Er det det højeste plan du kan føre en debat på.

Til sådan en gang opkast over hvor private firmaer vælger at drive deres virksomhed?
Svaret er et klart: JA!

Fra : ShutEye

Dato : 28-10-06 01:50

Piv videre over det her: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2006/10/27/085605.htm

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-10-06 12:17

On 2006-10-27, TheDane <ingenspamtak@yahoo.com> wrote:

> Hvis man skulle følge din måde at tænke på, så kunne telefonen kun
> virke på disse steder,

Det er derfor vi har en lovgivning, der pålægger dominerende udbydere
leveringspligt på telefoni.

--
Andreas

Fra : Dopedog

Dato : 27-10-06 14:10

> [...]
>
> DU må være københavner for at tænke på denne måde, vi ville stadig
> være i stenalderen hvis udviklingen skulle forgå på denne måde.

Det er da klart de først vil prøve det i København. Dengang ADSL kom frem,
der var det jo også kun i de store byer. Og nej, jeg er ikke Københavner.
Jeg er fra Hårsens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-10-06 21:38

"TheDane" <ingenspamtak@yahoo.com> wrote in message
> så må der også tilbydes ens hastigheder hvis kunderne ønsker
> det, og er der ikke penge til det, kunne det jo være at det var bedre
> at lukke biksen.

Lukke en biks der giver overskud, bare fordi der ikke er en forretning i at
afsætte det samme produkt over hele landet?
Det bliver min lokale VVS-mand da ked af at høre...

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Talle

Dato : 25-10-06 10:30

> Nu bliver kunder også forskelsbehandlet hos CyberCity.
> http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/solo_bredbaand_20_mbits/index.aspx

CC (og andre) er da dybt useriøse, når de tilbyder en 20480/512Kbit linie
for i praksis er det umuligt at downloade med 20Mbit, når man kun har
512Kbit upload! Der er ganske enkelt for mange kontrolpakker der skal sendes
afsted til, at upload kan håndtere det og så falder downloaden betragteligt
(med mindre der downloades fra et UDP stream).

Så med mindre man får en (cirka) 2Mbit upload samtidigt, så synes jeg
tilbuddet er yderst misvisende, da mange nok vil føle sig snydt.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-10-06 19:55

TheDane <ingenspamtak@yahoo.com> crashed Echelon writing

> Nu bliver kunder også forskelsbehandlet hos CyberCity.

Der er nu en gang flere potentielle kunder i KBH fordelt over mindre antal
centraler end hvis CC skulle igang i Odense, Århus eller Vester Nebel.

At udskifte udstyr på centralerne til ADSL2+ har desuden osse en omkostning
der gerne skulle være rentabel.

--
Bjarke Andersen

Fra : Per Tordrup

Dato : 03-11-06 07:20

Det er da fint at det er køwenhavnerne der får først. Når det så kommer til
hovedlandet er alle knasterne og fejlene filet af.

Per fra Aalborg

P.S det skal da tilbydes der hvor der er flest kunder i første omgang, logik