Billigt internet hos Tele2?
Fra : Erling S.

Dato : 24-10-06 19:08

Hej gruppe.
Har lige fået 1024/128 kBits hos Tele2 til 289 kr. pr. måned.

Efter at jeg bestilte det, så jeg på deres hjemmeside, at man kunne
få 2048/128 kBits fra 199 kr. pr. måned, (kræver fastnet hos Tele2
fra 99 kr.).

Ringede til dem i går, og fik forklaret, at prisen på 199 kr. pr.
måned var, hvis de var på min telefoncentral, og det var de.

Tilbage har jeg så et tvivlsspørgsmål, som jeg ikke fik spurgt om.
De "fra 99 kr's fastnet" - er der nogen "hund" begravet i det, eller
er det bare normalt fastnetabonnement, som pt. koster 127 kr. pr. måned?

Er der nogen, der ved det?

mvh
Erling

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 24-10-06 20:55

Ja Tele2, så ring du til dem igen.

Fra : Erling S.

Dato : 24-10-06 21:13

Easy Webhost - www.easywebhost.org skrev:

> Ja Tele2, så ring du til dem igen.
Det var jo ikke det jeg spurgte om.
Så din oplysning kan jeg ikke bruge til noget.
/Erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-06 22:41

Erling S. <erling.nospam@gmail.com> wrote:

> Det var jo ikke det jeg spurgte om.
> Så din oplysning kan jeg ikke bruge til noget.

Det er da et validt svar ... ved nogle ting er det bare nemmere at gå
direkte og spørge "kamelen".

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Erling S.

Dato : 25-10-06 08:24

Thomas von Hassel skrev:

> Det er da et validt svar ... ved nogle ting er det bare nemmere at gå
> direkte og spørge "kamelen".
>
> /thomas

Jamen du har jo ret.
Prøvede lige at ringe her til morgen og kom igennem med det samme.
Hvis følgende svar, hvis det skulle have interesse for andre:
Hvis der kan leveres Freeway på adressen koster det 99 kr. i
fastnettelefon-abonnement.
Hvis ikke, koster det 127 kr. i telefonabonnement.

/Erling