Skærme
Fijala 3554
Skifte mellem to indgange på afstand?
Fra : Main

Dato : 22-11-06 22:04

Hej

Jeg tænker på foreløbigt at købe en billig lcd skærm til mit mediacenter,
indtil jeg har gysser til et rigtigt tv. Jeg havde tænkt, at Mediacenret
skulle tilsluttes skærmens DVI indgang og at min dreambox parabol skulle
tilsluttes skærmens vga indgang.
Men der er jo ikke meget fis, hvis man skal hen og skifte akttiv indgang,
hver gang man skifter mellem at bruge mediacenter og parabol. Er der en
løsning på det problem på afstand?

Main

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 23-11-06 08:14

Main wrote:
> [...]
> indtil jeg har gysser til et rigtigt tv. Jeg havde tænkt, at Mediacenret
> skulle tilsluttes skærmens DVI indgang og at min dreambox parabol skulle

Du kan ikke tilslutte en Dreambox direkte til en VGA indgang, det kræver
en konverteringsboks imellem.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Main

Dato : 23-11-06 10:43

"Jesper Hartoft" <news1@hartoftUD.net> skrev

> Du kan ikke tilslutte en Dreambox direkte til en VGA indgang, det kræver
> [...]

Ok, så s-video. Det er mere problemet med skift mellem de to indgange.

Main

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 24-12-06 22:37

On Thu, 23 Nov 2006 10:43:23 +0100, Main wrote:

> Ok, så s-video. Det er mere problemet med skift mellem de to indgange.

Du har vel s-videoindgang på dit mediacenter, som du har fjernbetjening
til, eller hvad?

Tomas