Skærme
Fijala 3554
Nogen der kender denne skærm ?
Fra : Thomas

Dato : 19-10-06 13:11

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=211213

20 tommers skærm til 2000 kr.
Skal bruges til alm surfing og lidt spil.

Fra : Hans

Dato : 19-10-06 13:25

"Thomas" <sdf@gfgfg.fg> skrev i en meddelelse
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=211213
>
> 20 tommers skærm til 2000 kr.
> Skal bruges til alm surfing og lidt spil.

Bemærk, at skærmen er stor, men der er opløsningen ikke...

Fra : Thomas

Dato : 19-10-06 14:54

1400 x 1050 virker rigeligt for mig.

Man skal også kunne læse bogstaverne på skærmen :)

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 19-10-06 17:16

"Hans" <Hans@æøå.då> wrote:

>"Thomas" <sdf@gfgfg.fg> skrev i en meddelelse

>Bemærk, at skærmen er stor, men der er opløsningen ikke...

Det er da i praksis samme pixelstørrelse som de fleste 19 tommers skærme?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 19-10-06 19:29

Ove Kjeldgaard wrote:

> Det er da i praksis samme pixelstørrelse som de fleste 19 tommers skærme?

Jups, men de er altså også store på en 19" (læs: jeg foretrækker en 17"
til den opløsning).
Det er afhængig af hvad man foretrækker.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Nikolaj W.

Dato : 20-10-06 10:39

Jesper Hartoft wrote:

> Jups, men de er altså også store på en 19" (læs: jeg foretrækker en 17"
> til den opløsning).
> Det er afhængig af hvad man foretrækker.

Jeg synes 1600x1200 er lige lidt for lille til min 20" tft, så jeg synes
det lyder som en god opløsning... Men det intresante er vel hvilket
panel der er i, manden har jo lagt mærke til opløsningen og er tilfreds
med den. Det er rigtig at mange 'nørder' køber med alt for store
opløsninger i forhold til skærmen, hvilket overanstrenger øjnene.