Probl. med ESS/Sydenergi DK
Fra : IceKiller

Dato : 11-10-06 17:16

Jeg har en SHDSL 2 mbit/2mbit ved ESS / Sydenergi DK.

De sidste to dage har jeg oplevet at hastigheden falder til max 20 kb og
efter flere timer stiger den igen.
Dette sker flere gange iløbet af døgnet

Er der andre der har oplevet noget lignende.

Jeg sidder i Sønderborg, hvis det er nogen hjælp.

Jeg har testet forbindelsen derhjemme og internt i huset funker det.

Mike

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 11-10-06 20:02

On Wed, 11 Oct 2006 16:15:52 GMT, "IceKiller" <icekiller@e-boks.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg sidder i Sønderborg, hvis det er nogen hjælp.
>
>Jeg har testet forbindelsen derhjemme og internt i huset funker det.

Hvorfor kontakter du ikke updata danmark, som er ansvarlige for
supporten ??

Fra : IceKiller

Dato : 11-10-06 21:36

> Hvorfor kontakter du ikke updata danmark, som er ansvarlige for
> supporten ??

Det gør jeg imorgen ASAP.

Takker mange gange for svaret.
Jeg viste ikke, at det var Updata, der stod bagved.

Mike

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 12-10-06 18:37

On Wed, 11 Oct 2006 20:36:28 GMT, "IceKiller" <icekiller@e-boks.dk>
wrote:

>Det gør jeg imorgen ASAP.
>
>Takker mange gange for svaret.
>Jeg viste ikke, at det var Updata, der stod bagved.
>
>Mike

Hvis den tekniske support ikke er flyttet til ESS, er det stadigvæk
Updata.