Har TDC sat hastighedenop?
Fra : jama

Dato : 04-10-06 20:55

En kammerat fortalte, at man selv skal henvende sig til TDC og bede om , at
få sat hastigheden op?Det er noget med TDC sætter ens Bredbånd fart op til
det dobbelte i denne tid. Er det rigtigt.
Mvh.Jama

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-10-06 21:42

jama skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> bede om , at få sat hastigheden op?Det er noget med TDC sætter
> ens Bredbånd fart op til det dobbelte i denne tid. Er det

Det skulle være sket automatisk for over en måned siden.

Så hvis det ikke er, så ring til kundeservice.

Det kan være, at din line ikke kan klare mere - så skulle du i
stedet være gået ned i pris.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 05-10-06 06:30

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at få sat hastigheden op?Det er noget med TDC sætter ens Bredbånd fart op
> til det dobbelte i denne tid. Er det rigtigt.

Hej.

Prøv at kigge på:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

Som du kan se, er det lidt forskelligt, om man får hurtigere hastighed eller
prisnedsættelse. En 2048/128 sættes f.eks. op til 2048/25.

Henrik, Aalborg

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-10-06 07:24

Henrik, Aalborg skrev:

>Som du kan se, er det lidt forskelligt, om man får hurtigere hastighed eller
>prisnedsættelse. En 2048/128 sættes f.eks. op til 2048/25.

Op? DEt er da ned

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 05-10-06 07:56

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse

> Op? DEt er da ned
>
> --
> Asbjørn M. Nielsen

Jow jow - der manglede lige et enkelt lille 6-tal

Der skulle have stået:
En 2048/128 sættes f.eks. op til 2048/256.

Henrik, Aalborg

Fra : Erik Dan

Dato : 05-10-06 09:27

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
> [...]
> at få sat hastigheden op?Det er noget med TDC sætter ens Bredbånd fart op
> til det dobbelte i denne tid. Er det rigtigt.

Jeg fik en mail den 16/8 hvor TDC informerede om at de den 28/8 ville
opgradere min forbindelse til en 4096/512 Kbits/s.
Her den 5/10 er dette endnu ikke sket , men jeg har efter henvendelse til
TDC fået flg svar/forklaring.
"Tak for din henvendelse.

Ja vi har desværre haft nogle problemer med vores automatisk opgradering.
Dette skulle gerne blive løst i denne uge.

Sker der intet kan dette skyldes din linje måske ikke kan bære en højre
hastighed. Er dette tilfældet, vil din pris blive sat ned istedet. Dette vil
selvfølgelig ske fra den 28-8-06 :)

Beklager meget at du må vente, men problemet skulle gerne snart være løst."

/ Dan

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 07-10-06 19:29

On Wed, 4 Oct 2006 21:55:09 +0200, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>få sat hastigheden op?Det er noget med TDC sætter ens Bredbånd fart op til
>det dobbelte i denne tid. Er det rigtigt.

Hvem ved det bedre end TDC's kundeservice ??
80 80 80 80

Fra : Dopedog

Dato : 08-10-06 00:09

> Hvem ved det bedre end TDC's kundeservice ??
> 80 80 80 80

Mon de ved det ? ;)

Ronnie (som er glad og tilfreds TDC kunde gennem mange år efterhånden)