Dlink 624+ På fullrate
Fra : Jimmy Frydensbjerg

Dato : 04-10-06 20:39

Hej.
Er der nogen som ved og selv bruger en Dlink 624+ Bag standart modem fra
Fullrate, som gider sende mig en vejledning/screenshot af hvordan det skal
sættes op.. kan sikker nok godt finde ud af det men bare lige for at være
sikker inden mit net ryger ned og jeg så ik lige kan få hjælp på nettet..

Mvh

Jimmy

Fra : ebbe hansen

Dato : 08-10-06 10:41

Du har sikkert fundet ud af det

Jeg har godtnok ikke en dlink, men en sammenlignelig router.

> [...]
> sikker inden mit net ryger ned og jeg så ik lige kan få hjælp på nettet..

Jeg bruger ikke routerdelen på min router!

1 sæt dlink til ikke at uddele dhcp-adresser.
2 giv dlink en lan-adresse i det område, zyxel'en bruger (fx zyxel adresse
192.168.1.1 subent mask 255.255.255.0 dhcp-område 192.168.1.33-...64. Giv
dlink adresse 192.168.1.251)
3 kobl zyxel'en til en lanport på dlink med et kabel.
4 Kobl dine enheder til dlink 624 med kabel eller trådløst.
- du kan ændre adresseområdet ved at logge ind på zyxel'ens webinterface
(her: 192.168.1.1)
- du kan sætte sikkerheden for dit trådløse netværk ved at logge ind på
dlink 624's webinterface (her: 192.168.1.251)

Hvis du kobler zyxel'en til dlink'ens wanport får du 'dobbelt nat' (alle
internetadresser 'oversættes' to gange, en sløv omgang )

ebbe

(sorry nu har jeg igenigen postet et indlæg direkte til spørgeren i stedet
for til gruppen, må på afvænning fra oe)

Fra : Frylle

Dato : 09-10-06 15:43

Hej..

Ja jeg har fundet ud af det.. men tak for det ellers...

Jimmy