Tdc 20/1 mbit
Fra : Renè

Dato : 04-10-06 16:52

Kan så oplyse efter lang tid undren at min 20/1 mbit nu køre full efter
deres trekniker og support har testet i alle ender,det er jo klart at man
kun får 8 mbit ned når der var koblet op til den forkerte server på
centralen,der kun kunne køre max 8 mbit.
så en stor tak til tdc herfra,det er helt klart på sin plads.køre som en
drøm,lyn hurtig internet.

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 04-10-06 19:50

On Wed, 4 Oct 2006 17:52:01 +0200, "Renè" <professoren@pc.dk> wrote:

> [...]
>centralen,der kun kunne køre max 8 mbit.
>så en stor tak til tdc herfra,det er helt klart på sin plads.køre som en

Og sikkert ret dyrt.
Andre kan levere til ca. ½ pris, hvis man bor det rigtige sted.

Fra : Nicolai

Dato : 04-10-06 20:24

> Og sikkert ret dyrt.
> Andre kan levere til ca. ½ pris, hvis man bor det rigtige sted.

Du har altid været skarp ;)

Fra : Renè

Dato : 05-10-06 01:07

"Easy Webhost - www.easywebhost.org"
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev i en meddelelse

> Og sikkert ret dyrt.
> Andre kan levere til ca. ½ pris, hvis man bor det rigtige sted.
og jeg gætter på du er ret dum

Fra : Sune

Dato : 05-10-06 15:45

On Wed, 4 Oct 2006 17:52:01 +0200, "Renè" <professoren@pc.dk> wrote:

>så en stor tak til tdc herfra,det er helt klart på sin plads.

Er det nu også det?
Jeg lærer nok aldrig at fatte hvorfor nogen takker for god service ved en fejlretning, fejllevering,
fejl-whatever.

Produktet burde have virket i første omgang så der er imho INTET at takke for.

Mvh
Sune

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-10-06 23:26

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fejl-whatever.
> Produktet burde have virket i første omgang så der er imho INTET at takke

Da vi lever i en verden, hvor mennesker indgår som en daglig bestanddel, så
vil fejl opstå. Når der så opstår fejl er der to måder at tackle dem på:
opføre sig pænt så kunden får en god oplevelse eller være arrogant og give
kunden en dårlig oplevelse. Vi er enige om, at den mest givende måde at
reagere på er den første, men der sker jo ikke noget ved at tilkendegive, at
man er glad for at det var en god oplevelse.

Er du sikker på, at der skulle stå imho? Som jeg vurderer dit inlæg, burde
der stå imo i stedet ...

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-10-06 15:28

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilkendegive, at man er glad for at det var en god oplevelse.
>
> Er du sikker på, at der skulle stå imho? Som jeg vurderer dit inlæg, burde

man er vel ikke helt enige om hvorvidt H et står for humble eller honest?

/FL

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-10-06 15:44

Frank Leegaard skrev:

> man er vel ikke helt enige om hvorvidt H et står for humble eller honest?

Det er "humble", men dem der ikke ved det, tror måske at det er
"honest" eller "honoured".

--
Bertel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-10-06 23:18

> Det er "humble", men dem der ikke ved det, tror måske at det er
> "honest" eller "honoured".

Wiki mener begge

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_slang_phrases

/FL

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-06 23:21

Frank Leegaard skrev:

> Wiki mener begge

Da jeg begyndte på nettet, så man kun "humble", og "IMNSHO" giver
ingen mening med "honest" hvilket antyder at det er "humble" der
er den originale.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-10-06 06:21

On Mon, 9 Oct 2006 00:17:47 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Wiki mener begge

Det sker sikkert, at der er folk, der bruger det om "honest", men
"humble" er helt klart det mest udbredte. Hvis man søger det på fx
FOLDOC, CNET, Whatis eller Learn The Net, får man humble-udgaven.

I virkeligheden er meningen selvfølgelig oftere ærlig end ydmyg.

-A

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-10-06 21:25

> [...]
> FOLDOC, CNET, Whatis eller Learn The Net, får man humble-udgaven.
>
> I virkeligheden er meningen selvfølgelig oftere ærlig end ydmyg.

Mjae .. Er lidt lige som det gode danske ord forfordelt, som jo også tolkes
vidt forskellig fra person til person (og nej .. ikke en diskussion af det
ord)

Jeg skrev ingen brugsanvisning - jeg skrev det var omstridt - og det viser
diskussionen vist til fulde.

/FL

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-10-06 11:53

Frank Leegaard skrev:

> Jeg skrev ingen brugsanvisning - jeg skrev det var omstridt -
> og det viser diskussionen vist til fulde.

Man kan jo bare give sig til at anfægte betydningen af et
velkendt ord. Så er det omstridt.

--
Bertel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 15:54

> Man kan jo bare give sig til at anfægte betydningen af et
> velkendt ord. Så er det omstridt.

Nu tror du vel ikke det er mig der har skrevet wikiartiklen?

/FL

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-10-06 19:51

Frank Leegaard skrev:

> Nu tror du vel ikke det er mig der har skrevet wikiartiklen?

Næ - så er I to.

--
Bertel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 22:31

> Næ - så er I to.

Næe du ... vi er resten af verden - og man lyder ikke klogere fordi man
vrøvler når man nu ikke har ret --

/FL

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-10-06 19:29

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> man er vel ikke helt enige om hvorvidt H et står for humble eller honest?

Jeg ved ikke hvem "man" er ... jeg bruger det - og forstår - som humble.
http://www.geokem.com/glossary.html

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 08-10-06 12:04

On Sat, 7 Oct 2006 20:28:54 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

>"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg ved ikke hvem "man" er ... jeg bruger det - og forstår - som humble.
>http://www.geokem.com/glossary.html

Det er fløjtende ligegyldigt, da det intet har med spørgsmålet at
gøre.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-10-06 15:27

> Det er fløjtende ligegyldigt, da det intet har med spørgsmålet at
> gøre.

Da jeg ikke ved hvem "man" er, kan jeg kun svare ud fra mig selv. Er det sig
selv Frank mener, så kan jeg af gode grunde heller ikke svare på hvad han
mener. Men det jeg kan er at give et link til en side, hvor det forklares
hvad IMHO betyder. Alt andet lige bliver Frank da klogere af at læse mit
indlæg end svaret på det ...

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 08-10-06 17:50

Læs Rene's spørgsmål, det du skriver har INTET med dette at gøre,
længere er den ikke.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-10-06 18:07

> Læs Rene's spørgsmål, det du skriver har INTET med dette at gøre,
> længere er den ikke.

Kan du ikke være så rar at fortælle mig, hvad det er René spørger om ..? Når
du skriver, at jeg skal læse Renés spørgsmål, går jeg ud fra, at det er
fordi du kan se et spørgsmål i Renés indlæg. Nu har jeg læst det igennem
indtil flere gange og kan ikke se et spørgsmål - jeg tolker det som en ros
til TDC.

Jeg svarede på et spørgsmål, som Frank stillede i denne tråd.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-10-06 23:21

> [...]
> han mener. Men det jeg kan er at give et link til en side, hvor det
> forklares hvad IMHO betyder. Alt andet lige bliver Frank da klogere af at

Hmm .. nej ..

Det er tilsyneladende omstridt hvad meningen er: