Fullrate - To be or not to be?
Fra : Preben G. Hansen

Dato : 24-09-06 09:29

Hej

Vi har fået Fullrate til byen og jeg overvejer at skifte, i dag har jeg
Webspeed og Tele2 IP telefoni, så med min nuværende hastighed ville jeg
kunne spare knapt 300 kr/måned. Det bliver jo til en del på et år.

Men jeg har læst en del om problemer med genstart af router, for lav
hastighed i forhold til det man har bestilt, og ja jeg har set den nylige
tråd "Glad Fullrate kunde", men som sådanne tråde tit gør, fortaber det sig
ud i sidetråde, der ikke har noget med hovedemnet at gøre.

Mine spørgsmål er derfor:
-har I gode erfaringer med Fullrate (skriv venligst for både positive og
negative oplevelser)?
-er problemer med router genstart et overstået problem, eller er det ikke
løst endnu?
-lever hastigheden op til det bestilte?
-virker IP-telefonien godt?

Mvh

Preben

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 24-09-06 11:54

Preben G. Hansen wrote:
> [...]
> jeg Webspeed og Tele2 IP telefoni, så med min nuværende hastighed
> ville jeg kunne spare knapt 300 kr/måned. Det bliver jo til en del på

Ja mon ikke! Jeg havde også webspeed før, og prisforskellen er til at tage
og føle på.

> [...]
> nylige tråd "Glad Fullrate kunde", men som sådanne tråde tit gør,
> fortaber det sig ud i sidetråde, der ikke har noget med hovedemnet at

Sådan er usenet.

> Mine spørgsmål er derfor:
> -har I gode erfaringer med Fullrate (skriv venligst for både positive
> og negative oplevelser)?

Bortset fra et par dage i august med langsom hastighed og router genstart
har min fullrate forbindelse kørt perfekt.

> -er problemer med router genstart et overstået problem, eller er det
> ikke løst endnu?

Min router har ikke givet problemer siden starten af august, hvor fullrate
havde hedeslag:
http://www.fullrate.dk/blog/2006/07/

> -lever hastigheden op til det bestilte?'

Ja, jeg oplever en hastighed som er meget fin på min 5 Mbit fullrate. Jeg
ligger som oftest (tæt) på maks download hastighed når jeg henter diverse
store ting, også fra den anden side af atlanten.

> -virker IP-telefonien godt?

Jeg har kun ført et par enkelte samtaler på fullrate-telefonen, men det var
fin kvalitet. Jeg har fin kvalitet på min musimi-telefon over
internetforbindelsen.

mvh
Jeppe Seidelin Dam