Hurtig netforbindelse i Ishøj?
Fra : -= JF =- priv

Dato : 16-09-06 15:33

Hej.

Jeg er på udkig efter noget superhurtig netforbindelse, men kan ikke finde
nogen der kan levere i Ishøj...
Fullrate har efter sigende ingen planer om at komme etil Ishøj foreløbig -
Kender I nogle alternativer?

--
Mvh. John

Fra : Erik Dan

Dato : 16-09-06 20:32

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg er på udkig efter noget superhurtig netforbindelse, men kan ikke finde
> nogen der kan levere i Ishøj...
I Ishøj har de et kommunalt antenneanlæg som giver mulighed for internet via
A+ Arrownet.
Men om det er superhurtige nok forbindelser de kan levere må du selv
vurdere.
http://www.ishoj.dk/hjemmeside/default.asp?id=1292

/ Dan

Fra : -= JF =- priv

Dato : 16-09-06 20:58

Erik Dan (mirage@desert.dk) kradsede følgende besked i
<450c512d$0$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
> I Ishøj har de et kommunalt antenneanlæg som giver mulighed for
> internet via A+ Arrownet.

Joh - Som borger i Ishøj kender jeg da godt A+
Har haft dem som udbydere siden de gik i luften, og er såmænd ret godt
tilfreds med dem.
Min eneste anke er at de ikke kan levere hurtigere internet end de 8Mbit jeg
har nu...

--
Mvh. John

Fra : Erik Dan

Dato : 16-09-06 22:12

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in message
> [...]
>

> Joh - Som borger i Ishøj kender jeg da godt A+
> Har haft dem som udbydere siden de gik i luften, og er såmænd ret godt
Hehe ja ok ,det gør du jo selvfølgelig , af en eller anden besynderlig grund
opfattede jeg det som at du skulle flytte til Ishøj .
Hvad med TDC ,de tilbyder jo nu 20Mbit.

/ Dan

Fra : -= JF =- priv

Dato : 17-09-06 09:26

Erik Dan (mirage@desert.dk) kradsede følgende besked i
<450c6898$0$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
> Hehe ja ok ,det gør du jo selvfølgelig , af en eller anden
> besynderlig grund opfattede jeg det som at du skulle flytte til Ishøj .

Det var da heller ikke til at vide

> Hvad med TDC ,de tilbyder jo nu 20Mbit.
Det var pokkers! Det var jeg ikke klar over, men til 900,- pr. måned er det
nok en anelse dyrere end jeg havde forestillet mig...
Men nu ser jeg at Poul Christensen fortæller at Fullrate alligevel kommer
til byen så jeg afventer nok lidt endnu.

--
Mvh. John

Fra : Poul Christensen

Dato : 16-09-06 22:54

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in

> Fullrate har efter sigende ingen planer om at komme etil Ishøj
> foreløbig - Kender I nogle alternativer?

I følge pressemeddelse fra Fullrate fra 25/8 -06 skulle Fullrate komme
til Ishøj i denne måned.

Se http://www.fullrate.dk/om_fullrate/presse_materiale/25082006
_fullrate_pressemeddelelse.pdf

mvh
Poul Christensen

Fra : -= JF =- priv

Dato : 17-09-06 09:30

Poul Christensen (poulchr03xdelx@ofir.dk) kradsede følgende besked i
<Xns9840F30EFAA1Bpoulchr03ofirdk@212.242.40.162>

> I følge pressemeddelse fra Fullrate fra 25/8 -06 skulle Fullrate
> komme til Ishøj i denne måned.
>
> Se http://www.fullrate.dk/om_fullrate/presse_materiale/25082006
> _fullrate_pressemeddelelse.pdf

Spooky...
En af naboerne ringede til Fullrate for nogle dage siden for at høre hvornår
de evt. kom til Ishøj, og han fik at vide at der pt. ikke var planer om
ishøj.

Nå - Jeg vælger nu at tro mere på din pressemeddelelse end på en uoplyst
supportmedarbejder
Tak for det!

--
Mvh. John