Hvor købes unlock kabler i DK??
Fra : Ingelsen

Dato : 29-09-06 10:01

Nogen der kender til et godt sted at handle (købe) Unlock Kabler i Danmark.

Hilsen jan

Fra : Thomas Andersen

Dato : 29-09-06 14:21

www.tele-way.dk

Fra : Andseman - 6400

Dato : 29-09-06 14:33

Skod firma !

Folk herinde har haft meget bøvl med firmaet, og problemet hænger ved,
selvom der er kommet nye ejere til...

Fra : Keymaster og Teleway~

Dato : 02-10-06 14:39

Hej

Hmm det er med stor undren jeg læser dette, må jeg høfligst forspørge hvad
problemet med mit lille firma Teleway er ??. Hvis du virkelig har haft
problemer høre jeg det meget gerne fra dig, kan bare ikke forstå at du så
ikke skriver eller ringer til mig istedet for at svine mig til offentligt,
så jeg håber på en forklaring ??

Hilsen John Hasnen
www.teleway.dk

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 09:10

Da jeg ikke kender dig som person, så har jeg ikke noget imod dig som
sådan...

Har tidligere købt en del unlocker udstyr hos Teleway.dk, men havde ikke
andet en problemer med det, og da forlangte at få pengene tilbage, så fik
jeg dem aldrig, og har ikke hørt et ord fra ham siden....

Derfor er det et skod firma !

PS: Lad være med at spamme min mail adresse med lort !

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 03-10-06 09:51

> [...]
>
> Derfor er det et skod firma !
>
> PS: Lad være med at spamme min mail adresse med lort !

Hvordan kan du så egentlig udtale dig om at "problemet hænger ved"? Går da
bestemet ud fra du har lidt flere konkrete saglige argumenter.
--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 09:54

Der er mange herinde der tilsynelande har handlet udstryr hos dem....

Går man tilbage i grupperne, så har der været flere der har klaget over
firmaet...

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 10:59

Ville på et tidspunkt (1-2 år siden) begynde at tilbyde at låse
mobiltelefoner op (primært ældre SE).

Fandt så Teleway.dk via Google, og bestilte grejet til at låse op med.
Betalte med Dankort og forvendtede at varen dukkede op indenfor 10 dage.
Det gjorde den så ikke, så kontaktede Teleway.dk igen og rykkede for det. Så
kom det 4 dage senere med posten.

Smed CD'en med software i drevet og der var på en virus på CD'en.

Klagede til Teleway.dk og fik en anden CD.
Den virkede heller ikke, der manglede en sys fil.

Så var det samme procedure igen, men der kom aldrig en anden CD....

Henvendte mig så i Nyhedsgrupperne, og var der en venlig person, der sendte
mig programmet, som vrkede.

Solgte det så siden hen, og lukkede biksen.

Derfor handler jeg ikke mere der....

Fra : tom jensen

Dato : 04-10-06 02:02

> Ville på et tidspunkt (1-2 år siden) begynde at tilbyde at låse
> mobiltelefoner op (primært ældre SE).
>
> Solgte det så siden hen, og lukkede biksen.
>
> Derfor handler jeg ikke mere der....

hej
øhh så vidt jeg husker købte du en terminator og fik vis låst en eller 2
telefoner op med den índen du solgte den igen.

så det var vis ikke ret stor "biks " du skulle lukke igen .

og hvor meget unlock grej er det egentlig du købte der ? , vist ikke ret
meget mere end den terminator .

kan kun ryste på hovedet af dig

mvh tom

Fra : Andseman - 6400

Dato : 04-10-06 05:05

Den hist. skal du længere ud på landet med, købte meget mere, men solgte det
privat.

Fra : Keymaster og Teleway~

Dato : 03-10-06 14:16

Hej

Jamen aå er da glad for at du ikke kender mig som person så for så ville du
have noget imod mig sådan forstår jeg det du skriver ?.

Nå men kan vi så ikke bare konstatere at du aldrig har handlet hos mig og
derfor kan du ikke tillade dig st svine mig eller mit firma til, det eneste
som ikke har ændret sig i dette firma er navnet resten er nyt !

Hilsen John

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 15:57

Jeg er ikke sur på dig, og har sådan set ikke noget mod dig.
Men det er den tidligere ejer, for han kunne ikke levere noget ordentligt
unlocker grej på det tidspunkt, der virkede.

Det er defor jeg reagerer sådan, som jeg gør !.

Jeg kan bare konstatere ud fra dette, at jeg ikke handler hos Teleway.dk
mere.

..

Fra : Henrik

Dato : 03-10-06 16:40

A skrev

> [...]
>
> Det er defor jeg reagerer sådan, som jeg gør !.
>
> Jeg kan bare konstatere ud fra dette, at jeg ikke handler hos Teleway.dk

Du starter da eller med at skrive at det ikke er blevet bedre med den nye
ejer...

Hvor kommer det så fra ??? ( Du er galt på den )

Eks. Hvis du har en ven der har en kæreste, som du ikke kan lide, og de går
fra hinanden, og din ven får en ny kæreste; så vil du heller ikke syntes om
hende, fordi
du ikke kunne lide den anden ??! Mærkelig holdning...

/H ( ja, jeg prøver bare at skære det lidt ud i pap )

Fra : Thomas Andersen

Dato : 04-10-06 11:20

Problemet har sikkert ikke lagt i unlockudstyret men
hos brugeren af det.
Det er produkter som kræver en vis interesse / kendskab, og det nytter jo
ikke at svine et firma til før man er 100% sikker
på at det er produktet som er defekt, og ikke brugeren
bag ved

Kender kun godt til Tele-Way / John

Fra : Andseman - 6400

Dato : 04-10-06 11:31

Hvorffor poppede der så en besked op, om at der manglede en sys fil ???

Fra : Andseman - 6400

Dato : 04-10-06 11:34

Emnet er uddebateret nu !

Min konklusion er bare, at næste gang jeg skal handle unlock udstyr bliver
det ikke hos Teleway.dk - selvom de evt. skulle være billigere...

Der er jo heldigvis andre firmaer, der sælger udstyr...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-10-06 19:08

Og heldigvis andre kunder !