Spørgsmål om invalideknallert?
Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-06 19:30

Vi har en knægt på 16 der skal sidde i rullestol de næste 3 mdr,
er der nogen der kan fortælle mig om det kan lade sig gøre et
eller andet sted at leje en knallert, så han kan komme lidt ud
blandt andre mennesker?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Viggo

Dato : 24-09-06 21:20

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der kan fortælle mig om det kan lade sig gøre et eller andet sted at
> leje en knallert, så han kan komme lidt ud blandt andre mennesker?

1.
http://www.mobiltech-give.dk/ lejer ud for min. 6 mdr.
2.
Søg på Google efter "LISTE OVER UDLEJERE AF HJÆLPEMIDLER", så ligger der et
WORd dokument.
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-06 04:43

Viggo skrev:

> [...]
> 2.
> Søg på Google efter "LISTE OVER UDLEJERE AF HJÆLPEMIDLER", så

Tak for svaret, jeg tænkte på benzindrevne da vi bor på landet og
det vil tage ham 2 timer at komme til byen på en el.

Fra : Viggo

Dato : 25-09-06 11:29

> Tak for svaret, jeg tænkte på benzindrevne da vi bor på landet og det vil
> tage ham 2 timer at komme til byen på en el.

> [...]
På det nævnte skema, som jeg også har sendt til dig vedhæftet, er der også
trehjulede knallerter. http://www.rcaas.dk/Default.aspx?ID=65 viser en
trehjulet knallert til udlejning. Det link, der står på listen virker
åbenbart ikke mere www.aaa.dk/revasyd.hjaelpem

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-06 15:25

Viggo skrev:

> [...]
> http://www.rcaas.dk/Default.aspx?ID=65 viser en trehjulet
> knallert til udlejning. Det link, der står på listen virker

Ok tak for hjælpen, jeg arbejder videre i sagen