VBA filedialog
Fra : JP Sørensen

Dato : 21-09-06 21:00

Hej
Jeg bøvler lidt med at lave noget VBA kode i MsAccess, hvor jeg skal bruge
en filedialog hvor man skal kunne
vælge en fil, som senere i koden skal importeres til en tabel.
Men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg har forsøgt at sætte følgende kode ind fra et eksempel i help filen :

Dim fd As Filedialog

Set fd = Application.Filedialog(msoFileDialogFilePicker)

I dette tilfælde får jeg en fejl som siger at user-defined type not defined,
det er sikkert rigtigt for jeg har ikke
kunnet finde ud af at definere den user-defined type nogen steder - hvor
skal den defineres ?

Eller findes der andre (lettere) måde at få en dialogboks frem hvor brugeren
kan vælge en fil på maskinen til importen ?

Mvh
Jens Peter

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tommy Bak

Dato : 11-10-06 21:19

Hej
Den skal have reference til ms office 1x object library

mvh
Tommy Bak