Bedste forrentning af ca. 1 mill.
Fra : Kristian Andersen

Dato : 20-09-06 23:37

Jeg har lige solgt et hus og får ca. 1 mill. ind på kontoen om kort tid. Det
er planen at jeg vil købe et hus igen og det vil jeg nok bruge pengene til
for at få så lille en gæld som muligt når jeg går på pension. Men der kan jo
gå måneder måske et år før jeg finder det jeg vil købe, så jeg tænker
selvfølgelig på at få forrentet pengene så godt som muligt.

Hvad er det smarteste at gøre i den situation - jeg ønsker ikke at tage
store chancer.

Kristian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-06 00:32

Den 21-09-06 00.37 skrev Kristian Andersen følgende:

> Hvad er det smarteste at gøre i den situation - jeg ønsker ikke at tage
> store chancer.

Sæt dem i banken. På Mybanker.dk kan du finde on oversigt over de
banker, der giver højeste rente på almindelig indlån:
http://mybanker.dk/bank/ny_konto/loenkonto/

Når der skal investeres mere end 400.000 kroner, kan man benytte en
speciel service:
https://www.mybanker.biz/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : lave

Dato : 21-09-06 20:00

Afhængig af hvornår du skal købe vil jeg foreslå at du køber ultrakorte
obligationer f.eks. 2% RD til 01.01.07, der giver et pænt afkast eller
01.01.08, det er din horisont der bestemmer.

Hilsen
Lars
"Kristian Andersen" <kristian.andersen@IngenSpam.mail.tele.dk> wrote in
message news:4511c2a3$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 19-10-06 21:39

Du kan også lave et aftale indlån er fornyes eks hver måned eller hver 3.
mdr.