Tjen mange penge uden den store invest !!?~
Fra : Bob \(-:

Dato : 01-09-06 10:16

hvad siger i til det her
http://www.den-hemmelige-metode.dk/

Er der nogen der har prøvet lign metoder , kan det virkligt lade sig gøre så
nemt ???

uden at investere noget , undtagen det at det koster at får købt metoden

Håber på mange input

Hilsen Robert

Fra : Michael

Dato : 01-09-06 10:42

"Bob (-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> så
> nemt ???
>
> uden at investere noget , undtagen det at det koster at får købt metoden

Helt ærligt... hopper du virkelig på den? Den hemmelige metode går
naturligvis ud på, at du skal sælge "Den hemmelige metode" for 2500 kr. Det
er fup og svindel. Der er ingen - INGEN - nemme måder at tjene penge på i
denne verden.

Fra : Bob \(-:

Dato : 01-09-06 14:53

"Michael" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Det
> er fup og svindel. Der er ingen - INGEN - nemme måder at tjene penge på i

Det er tradersclub der står for dette og de har nemlig før kommet med nogle
guldkorn så jeg må indrømme , jeg har overvejet projektet lidt ..

hilsen Robert

Fra : Guffi

Dato : 08-09-06 13:48

Bob (-: skrev:

> [...]
>
> Det er tradersclub der står for dette og de har nemlig før kommet med nogle
> guldkorn så jeg må indrømme , jeg har overvejet projektet lidt ..

Det koster ikke noget at udfører metoden, efter man altså kender
metoden.
Og kan sige det fordi jeg købte den gennem tradersclub til 1795,-

Om den så er 2495,- værd, det ved jeg ikke, men mener ikke metoden er
fup, for hvis man udfører det 100% så skal der nok komme resultater.
Hvis man kan lidt engelsk, og gider læse nogle breve igennem så er
det nemt.

jeg må så sige at jeg ikke selv har udført metoden, men hvis I gider
læse nogle breve og derefter selv sende mails til de forskellige
affiliates, så er det intet problem.

Og der er jo ingen der kan forudsige hvor mange der opretter sig som
affiliate, det må man bare vente og se, men selve arbejdet er ikke
hårdt.

Fra : Guffi

Dato : 08-09-06 13:53

Guffi skrev:

> [...]
>
> Og der er jo ingen der kan forudsige hvor mange der opretter sig som
> affiliate, det må man bare vente og se, men selve arbejdet er ikke

Men kan I slet ikke regne det ud, ud fra beskrivelsen på
den-hemmelige-metode.dk?

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 10-09-06 15:35

Hold dig langt væk for det lort og Tradersclub, det er Multilevel Marketing
(minden en lidt om pyramidespil vil mange mene)

Jeg mener det er et stort kæmpe SCAM

Som ham komikeren fra ´Tradersclub tjener mange penge på.

mvh
Frank Rasmussen

Fra : Guffi

Dato : 11-09-06 17:19

Frank Rasmussen skrev:

> [...]
> (minden en lidt om pyramidespil vil mange mene)
>
> Jeg mener det er et stort kæmpe SCAM
>
> Som ham komikeren fra ´Tradersclub tjener mange penge på.

"Den hemmelige metode" er IKKE pyramide. Det handler om affiliate
produkter, så der er intet ulovligt i det. Så vil danske sider med
affiliate mulighed jo også overtræde loven? Det er forretning så de
får gratis reklame ved at få andre til at sælge deres produkter. Om
Henrik Bruhn's andre ting er pyramide-agtigt ved jeg ikke. Kender kun
til "Den hemmelige metode" Så det er det eneste jeg kan udtale mig om.

Kan godt være hans priser er for høje osv, men synes ikke du kan
tillade dig at sige at det er pyramide-agtigt når det ikke er det! Det
er jo en falsk anklage.
Det eneste du skal er at finde super affiliates til at sælge
produkterne for dig, og det du betaler for er hvor man finder de
forskellige ting.

Men jeg er egentlig ligeglad med hvad folk der ikke har købt metoden
mener, men pyramide er det ikke. At metoden måske ikke er pengene
værd, det er noget andet.

Personligt har jeg sendt produktet retur da jeg ikke kan overskue det
arbejde man skal gøre for at det ikke er spam man sender til
affiliates, ellers havde jeg nok beholdt det

Er ude

Fra : Guffi

Dato : 11-09-06 17:42

Frank Rasmussen skrev:

> [...]
> (minden en lidt om pyramidespil vil mange mene)
>
> Jeg mener det er et stort kæmpe SCAM
>
> Som ham komikeren fra ´Tradersclub tjener mange penge på.

Hvor får du det fra at det er pyramide??

Fra : Guffi

Dato : 12-09-06 13:09

Frank Rasmussen skrev:

> [...]
> (minden en lidt om pyramidespil vil mange mene)
>
> Jeg mener det er et stort kæmpe SCAM
>
> Som ham komikeren fra ´Tradersclub tjener mange penge på.

Hvor har du den information fra? (har jo selv prøvet det, så ved hvad
det er)