Unlock til 6280 Nokia
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 10-09-06 18:22

Nogen som kan unlocke denne model?

ville være super,

den er lige opdateret med den nyeste software, så den er bare super, så
bruger den PT uden simkort, ikk det fedeste

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-09-06 19:35

Ingen kan vist klare den endnu.
Prøv at søg i gamle tråde.

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 10-09-06 20:41

nå for den, så ordner 3 den bare om en måned, der er den også 6 mdr.

Fra : Claus Albæk

Dato : 10-09-06 21:48

Thomas Andersen wrote:
> Ingen kan vist klare den endnu.
> Prøv at søg i gamle tråde.

Søg evt. på mine indlæg om dette fra nogle måneder tilbage... jeg fik
min 6280 låst op.... jeg fik så at vide at det ikke kunne lade sig gøre,
men for underholdningens skyld prøvede jeg så at få en unlock kode af 3.
og tadaaaa... da jeg indtastede den, skrev telefonen pænt tilbage at den
allerede var låst op. så svaret er ikke absolut nej.

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 11-09-06 12:06

da jeg indtastede den, skrev telefonen pænt tilbage at den
allerede var låst op. så svaret er ikke absolut nej.

KLip

LOL, ja det var da morsomt, men jeg har allerede testet et andet simkort i
den, den er låst rigtig godt og grundigt, men min kammerat som jeg købte den
af kommer og låser den op idag, jeg har snakket med tre, den er god nok