Hjælp til unlock af Samsung i300
Fra : Curlybone

Dato : 05-09-06 10:40

Hejsa er her nogen der kan hjælpe mig med og unlocke min samsung i300
please..
Den er låst til sonofon.

Fra : N/A

Dato : 05-09-06 11:12

Fra : Curlybone

Dato : 05-09-06 11:12

ja du kan se den her. http://www.gsmarena.com/samsung_i300-1104.php

Fra : Curlybone

Dato : 05-09-06 11:08

Erling Simonsen formulerede spørgsmålet:

jeps det er jeg og du kan se den her.
http://www.gsmarena.com/samsung_i300-1104.php

Fra : Erling Simonsen

Dato : 05-09-06 11:46

On Tue, 05 Sep 2006 12:07:43 +0200, Curlybone <mvr999@gmail.com>
wrote:

>Erling Simonsen formulerede spørgsmålet:

>jeps det er jeg og du kan se den her.
>http://www.gsmarena.com/samsung_i300-1104.php

Ja, det kan jeg se nu.
Jeg kikkede på mobilpriser.dk, der kunne jeg ikke lige finde den.
Har også kikket efter unlock koder, men den tlf. er nok så ny
at der ikke rigtig kan findes noget på nettet om den.
/Erling

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-09-06 12:32

Prøv nedenstående link:

http://www.trycktill.com/samsungmobile.asp

Fra : Curlybone

Dato : 02-10-06 09:15

Sønderbronx (6400):
> Prøv nedenstående link:
>
> http://www.trycktill.com/samsungmobile.asp

> "Curlybone" <mvr999@gmail.com> skrev i en meddelelse

det virker ikke inde på den side..

Fra : Curlybone

Dato : 02-10-06 09:15

Sønderbronx (6400) forklarede den 5-09-2006: