Gratis unlock af Nokia
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 17:51

http://unlocked.dk kan du hente koder helt gratis til at unlocke din
Nokia mobil, så hvorfor betale andre for at hente koderne og gøre det
for dig ?

Fra : John Hansen

Dato : 09-08-06 17:58

Online koder er alt for usikre!

Bedste løsning er altid kabel unlock, 100% garanti for unlock.

MVH
John Hansen
http://www.unlock-syd.dk

Fra : Thyboen

Dato : 09-08-06 18:02

John Hansen har bragt dette til verden:
> Online koder er alt for usikre!
>
> Bedste løsning er altid kabel unlock, 100% garanti for unlock.
>
> MVH
> John Hansen
> http://www.unlock-syd.dk

jeg har låst 4 mobiler op fra den side uden at opleve probs, første
kode virkede hver gang

Fra : Henrik - 4230

Dato : 09-08-06 18:22

Thyboen skrev:

> jeg har låst 4 mobiler op fra den side uden at opleve probs, første kode
> virkede hver gang

Så har du været heldig.

Der er masser af fejl koder på den nævnte side.

Iøvrigt er jeg enig med John Hansen.

/Henrik

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 18:39

Det er hips som haps, med de der online koder, man kan være heldig at finde
den rigtige....

Man har jo trods alt 5 forsøg, så chancen er rimelig stor...

Fra : Thyboen

Dato : 09-08-06 18:43

Sønderbronx (6400) skrev den 09-08-2006:
> [...]
> den rigtige....
>
> Man har jo trods alt 5 forsøg, så chancen er rimelig stor...

ja mener jeg jo også, men kan da godt forstå at de prøver at advare os
mod at bruge dem.. når nu de prøver at tjene penge på

venner er at dele

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 18:55

Fik låst en 6230i op forleden, på en af de der online sider.

Fra : Henrik - 4230

Dato : 09-08-06 19:03

"Thyboen" <thyboenFJERSNES@mail.dk> skrev

> ja mener jeg jo også, men kan da godt forstå at de prøver at advare os mod
> at bruge dem.. når nu de prøver at tjene penge på
>

> venner er at dele

Hej igen

Advarer mod unlockere...??

Jeg kan da godt forstå de tager penge for det, det er jo
ret kostbart udstyr de bruger for at kunne unlocke forskellige telefoner.
Og de bruger vel også lidt tid på det.

/Henrik

Fra : John Hansen

Dato : 09-08-06 18:55

Dette er til Sønderbronx og Thyboen:
Sig mig engang, er i kun 5 år inde i hjernen?

Hvorfor tror I at unlock udstyr koster flere tusinde kr? Er det måske fordi
man på en professionel måde kan reparere og låse telefoner op?

Gå hjem i seng og put en sut i munden.

Fra : Thyboen

Dato : 09-08-06 19:11

Den 09-08-2006, skrev John Hansen:
> [...]
>
> Hvorfor tror I at unlock udstyr koster flere tusinde kr? Er det måske fordi
> man på en professionel måde kan reparere og låse telefoner op?

bruge kabler eller man kunne gøre det online, med John har lige sørget
for at tråden burde ligge i mudderkastning, sorry men det gider jeg squ
ikke høre på,

OUT!!! .......

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 19:26

Jeg er sgu også skredet....

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 19:28

Vil da aldrig bruge John Hansen, da jeg har en lokal der gør det for en flad
50,-

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-08-06 21:37

"John Hansen" <jasmine@privat.dk> skrev:

>Online koder er alt for usikre!

Mange steder, der får man rigtignok ikke noget der umiddelbart kan
bruges til noget.

>Bedste løsning er altid kabel unlock, 100% garanti for unlock.

simlock.dk giver selvfølgelig garanti for, at den kode vi sender låser
telefonen op. Vi sender nemlig kun én kode - den rigtige.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Thyboen

Dato : 09-08-06 21:44

Lasse Hedegaard formulerede spørgsmålet:

> [...]
>
> simlock.dk giver selvfølgelig garanti for, at den kode vi sender låser
> telefonen op. Vi sender nemlig kun én kode - den rigtige.

Det er jeg da ikke tvivl om Lasse, det er i lige som også nød til når
nu i tager penge for det ikke ? men hvis i kan finde den rigtige kode
hvad grund skulle der så være til at unlocked.dk ikke kan ?

Thyboen.........

http://thy-katte.dk

--Lykker er, At dele--

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-08-06 22:05

Thyboen <thyboenFJERSNES@mail.dk> skrev:

>Det er jeg da ikke tvivl om Lasse, det er i lige som også nød til når
>nu i tager penge for det ikke ?

Jeg vil også mene, at dette er en selvfølgelighed! Det mener alle
åbenbart ikke, for det er flere der tager penge for koder, som ikke
virker med garanti - tro mig, vi har mange af disse kunder, som har
"brændt" sig på den måde.

>men hvis i kan finde den rigtige kode
>hvad grund skulle der så være til at unlocked.dk ikke kan ?

Vi har også mange kunder, der har prøvet den pågældende side - uden
held. Jeg kan se, at også der får man syv koder. Hos simlock.dk får
man som sagt kun én kode - den rigtige (kunden skal jo heller ikke
bruge andre).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tony

Dato : 29-12-06 01:33

> [...]
>
> Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
> Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

wwwwwwwwwww